Facebook gruppe... Er i ikke søde at tjekke den tråd ud :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

Freja1989

Hej

Vi er 40 damer/kvinder/piger i en facebook gruppe.. Den er baseret ud fra os der ønsker graviditet. Der forgår alt muligt i den gruppe. Snak om Projekt baby, snak om krative ting og mange andre ting. Der bliver snakket om alt mellem himmel og jord. Der bliver bakket op om de forskellige kampe om det at ønske graviditet. Der er både nogen der er i behandling og nogen der ikke er... 

Jeg håber rigtig meget at der er mange som har lyst til at søge ind. Gruppen er LUKKET, har et hemmeligt navn og ALT hvad der sker i den gruppe bliver i den gruppe. 

Kom frisk  

http://www.facebook.com/groups/237078783038056/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

frkanonym

Freja1989 skriver:

Hej

Vi er 40 damer/kvinder/piger i en facebook gruppe.. Den er baseret ud fra os der ønsker graviditet. Der forgår alt muligt i den gruppe. Snak om Projekt baby, snak om krative ting og mange andre ting. Der bliver snakket om alt mellem himmel og jord. Der bliver bakket op om de forskellige kampe om det at ønske graviditet. Der er både nogen der er i behandling og nogen der ikke er... 

Jeg håber rigtig meget at der er mange som har lyst til at søge ind. Gruppen er LUKKET, har et hemmeligt navn og ALT hvad der sker i den gruppe bliver i den gruppe. 

Kom frisk  

http://www.facebook.com/groups/237078783038056/

jeg har meldt mig ind og venter på, jeg bliver godkendt super idé med sådan en gruppe!

Anmeld

12. juli 2012

Freja1989

Og godkendt blev du Andre der har lyst til at komme ind til os

Anmeld

12. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har det fint her på baby.dk og har ikke behov for "endnu en gruppe"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.