"Nej mor/far GÅ"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. juli 2012

MorDk

Ordet NEJ og GÅ bliver virkelig brugt meget herhjemme...

Vi (forældre) "må" ingenting i følge Bassen. Her for 5 minutter siden forsvandt Bassen ind på sit værelse... Jeg tænkte jeg liiige ville tjekke op på hvad han lavede....for der var altså liiiige en tand for stille derinde. Jeg banker forsigtig på... og stikker hovedet ind.

"NEJ GÅ MOR"

Oki. Oki.... PEACE! Vi ses min dreng!

Andre hvis unger også smider jer ud fra værelset eller beder jer gå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

A.n.onym.

Jeps - han vil KUN have faren hvis det er ham der henter fra vuggestue - og KUN mig hvis jeg henter. Meget mærkeligt

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

MorDk skriver:

Ordet NEJ og GÅ bliver virkelig brugt meget herhjemme...

Vi (forældre) "må" ingenting i følge Bassen. Her for 5 minutter siden forsvandt Bassen ind på sit værelse... Jeg tænkte jeg liiige ville tjekke op på hvad han lavede....for der var altså liiiige en tand for stille derinde. Jeg banker forsigtig på... og stikker hovedet ind.

"NEJ GÅ MOR"

Oki. Oki.... PEACE! Vi ses min dreng!

Andre hvis unger også smider jer ud fra værelset eller beder jer gå?

jep 

her er det dog forskelligt om det er os begge der skal gå .. eller far bare skal gå ... hun er blevet en morpige

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Griner ... Åh ja de Kære unger... ♥

Anmeld

11. juli 2012

serinasmor

MommyK skriver:

Jeps - han vil KUN have faren hvis det er ham der henter fra vuggestue - og KUN mig hvis jeg henter. Meget mærkeligt

hmmm 

gad vide om det er derfor det ofte er far der skal gå ...  her er det nemlig altid mig der henter - farmand arbejder 1½ times kørsel herfra

Anmeld

11. juli 2012

TeamRocket

Vi bliver ivrigt smidt ua fra begge børneværelser. Knægten med den klassiske 'Nej gå væk', Og fra datterens værelse med 'Jeg vil altså gerne lege i fred, du forstyre'

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

TeamRocket skriver:

Vi bliver ivrigt smidt ua fra begge børneværelser. Knægten med den klassiske 'Nej gå væk', Og fra datterens værelse med 'Jeg vil altså gerne lege i fred, du forstyre'

Jamen det er også dejligt med noget PRIVAT liv *S*

Herhjemme bliver NEJ og GÅ sagt alle steder og i mange situationer! Selv når jeg bare smiler til ham eller kigger på ham  ?!

Anmeld

11. juli 2012

A.n.onym.

serinasmor skriver:

hmmm 

gad vide om det er derfor det ofte er far der skal gå ...  her er det nemlig altid mig der henter - farmand arbejder 1½ times kørsel herfra

Ja han er ikke så meget hjemme - så det kan nok godt være årsagen

Anmeld

11. juli 2012

Frk.S

He he, hvor sødt.

Det stadie er Freja ikke helt nået til, men hun er jo heller ikke så gammel endnu.

Anmeld

11. juli 2012

Laulund87

Ja for pokker

Maria råber; "SOVER" hvis vi rører ved døren. Så er det ligesom på plads at hun vil have fred

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.