Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaSoefelt skriver: Tillykke med din skønne pige;-)!!!
Tillykke med din skønne pige;-)!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Phoenix skriver: Tillykke til hende. Søde billeder
Tillykke til hende. Søde billeder
Baby2påvej skriver: Stoooooort tillykke med lille frk trutmund Hun er jo lige så køn som hendes moar !!!!
Stoooooort tillykke med lille frk trutmund Hun er jo lige så køn som hendes moar !!!!
Stort tillykke med hende Hvor er hun en lille køn pige.
rikkeregnbue skriver: Stort tillykke med hende Hvor er hun en lille køn pige.
Tillykke med hende
Loa skriver: Det er hvad min datter er...Og så har hun fødselsdag i dag. Jeg kan slet ikke fatte der allerede er gået to år. Det er så vildt og skræmmende på samme tid. Jeg er så ked af jeg ikke nød tiden mere med hende da hun var helt lille. ? Nyder hende til gengæld virkelig nu, nøj hvor er hun altså bare min lille guldklump. Hun kan simpelthen smelte mit hjerte bare ved at smile til mig. (men desværre også sno mig om sin lillefinger) Og hun er bare så sjov og underholdene, elsker at optræde og lave sjov og spas foran andre. (tror hun bliver skuespiller når hun bliver stor) Og så er hun bare en drengepige. Leger altid vilde lege med drengene i vuggestuen, og det de ikke tør, det gør hun. Puha hun giver sin mor dårlige nerver. Nu mangler vi bare hun får sat rigtige ord på sin snak, så jeg i det mindste forstår hvad hun siger, når hun snakker mine øre af hver dag Hun er begyndt at sove meget bedre, så nu er det næsten hverdagskost, at hun kun vågner en enkelt gang eller to og skal have sin sut... (YEAH)Men alt i alt er hun bare møg hamrende skøn og fantastisk Se selv
Det er hvad min datter er...Og så har hun fødselsdag i dag. Jeg kan slet ikke fatte der allerede er gået to år. Det er så vildt og skræmmende på samme tid. Jeg er så ked af jeg ikke nød tiden mere med hende da hun var helt lille. ? Nyder hende til gengæld virkelig nu, nøj hvor er hun altså bare min lille guldklump. Hun kan simpelthen smelte mit hjerte bare ved at smile til mig. (men desværre også sno mig om sin lillefinger) Og hun er bare så sjov og underholdene, elsker at optræde og lave sjov og spas foran andre. (tror hun bliver skuespiller når hun bliver stor) Og så er hun bare en drengepige. Leger altid vilde lege med drengene i vuggestuen, og det de ikke tør, det gør hun. Puha hun giver sin mor dårlige nerver. Nu mangler vi bare hun får sat rigtige ord på sin snak, så jeg i det mindste forstår hvad hun siger, når hun snakker mine øre af hver dag Hun er begyndt at sove meget bedre, så nu er det næsten hverdagskost, at hun kun vågner en enkelt gang eller to og skal have sin sut... (YEAH)Men alt i alt er hun bare møg hamrende skøn og fantastisk Se selv
stort tillykke med hende hold kæft hvor er hun herlig
Lise skriver: Tillykke med hende
MissTas skriver: stort tillykke med hende hold kæft hvor er hun herlig
Hjertelig tillykke med hende Hun ser bare dejlig ud. Børn er bare så livsbekræftende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128