2 år og f*cking fantastisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Loa

CamillaSoefelt skriver:

Tillykke med din skønne pige;-)!!!

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

Loa

Phoenix skriver:

Tillykke til hende.  Søde billeder 

Tusind tak

Anmeld

11. juli 2012

Loa

Baby2påvej skriver:

Stoooooort tillykke med lille frk trutmund
Hun er jo lige så køn som hendes moar !!!!

Tusind tak, til begge dele

Anmeld

11. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Stort tillykke med hende  Hvor er hun en lille køn pige.

Anmeld

11. juli 2012

Loa

rikkeregnbue skriver:

Stort tillykke med hende  Hvor er hun en lille køn pige.

Iiiiih mange tak

Anmeld

11. juli 2012

Lise

Tillykke med hende

Anmeld

11. juli 2012

MissTas

Loa skriver:

Det er hvad min datter er...

Og så har hun fødselsdag i dag. Jeg kan slet ikke fatte der allerede er gået to år. Det er så vildt og skræmmende på samme tid.
Jeg er så ked af jeg ikke nød tiden mere med hende da hun var helt lille. ?
Nyder hende til gengæld virkelig nu, nøj hvor er hun altså bare min lille guldklump. Hun kan simpelthen smelte mit hjerte bare ved at smile til mig. (men desværre også sno mig om sin lillefinger)
Og hun er bare så sjov og underholdene, elsker at optræde og lave sjov og spas foran andre. (tror hun bliver skuespiller når hun bliver stor)

Og så er hun bare en drengepige. Leger altid vilde lege med drengene i vuggestuen, og det de ikke tør, det gør hun. Puha hun giver sin mor dårlige nerver.

Nu mangler vi bare hun får sat rigtige ord på sin snak, så jeg i det mindste forstår hvad hun siger, når hun snakker mine øre af hver dag

Hun er begyndt at sove meget bedre, så nu er det næsten hverdagskost, at hun kun vågner en enkelt gang eller to og skal have sin sut... (YEAH)

Men alt i alt er hun bare møg hamrende skøn og fantastisk

Se selv

stort tillykke med hende hold kæft hvor er hun herlig

Anmeld

11. juli 2012

Loa

Lise skriver:

Tillykke med hende

Taaaaaak

Anmeld

11. juli 2012

Loa

MissTas skriver:

stort tillykke med hende hold kæft hvor er hun herlig

Tusind tak

Anmeld

11. juli 2012

Kongmulle

Loa skriver:

Det er hvad min datter er...

Og så har hun fødselsdag i dag. Jeg kan slet ikke fatte der allerede er gået to år. Det er så vildt og skræmmende på samme tid.
Jeg er så ked af jeg ikke nød tiden mere med hende da hun var helt lille. ?
Nyder hende til gengæld virkelig nu, nøj hvor er hun altså bare min lille guldklump. Hun kan simpelthen smelte mit hjerte bare ved at smile til mig. (men desværre også sno mig om sin lillefinger)
Og hun er bare så sjov og underholdene, elsker at optræde og lave sjov og spas foran andre. (tror hun bliver skuespiller når hun bliver stor)

Og så er hun bare en drengepige. Leger altid vilde lege med drengene i vuggestuen, og det de ikke tør, det gør hun. Puha hun giver sin mor dårlige nerver.

Nu mangler vi bare hun får sat rigtige ord på sin snak, så jeg i det mindste forstår hvad hun siger, når hun snakker mine øre af hver dag

Hun er begyndt at sove meget bedre, så nu er det næsten hverdagskost, at hun kun vågner en enkelt gang eller to og skal have sin sut... (YEAH)

Men alt i alt er hun bare møg hamrende skøn og fantastisk

Se selv

Hjertelig tillykke med hende Hun ser bare dejlig ud. Børn er bare så livsbekræftende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.