Hvor er jeg træt af at..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Jupiter

grinny skriver:

Åhh, ved vores 3. forsøg var jeg også ved at dø fordi det bare ikke ville ske. Den gang sagde jeg til kæresten at de fleste bliver inden for 6 mdr. så blev det inden for 1 år. og nu er det... ALDRIG 

Jeg hader (selv om man ikke må sige det ) at ALLE andre kan blive gravide bare ved at kigge på hinanden! 

Vi kan "først" komme til, til september. Det er jo som sådan ikke længe, men det føles som en evighed lige nu

Ja det er jo naturligt at man forsøger at "finde på undskyldninger" for at holde håbet oppe. Jeg "tror" også stadig på det med ½ år.

Lige præcis det med at føle sådan overfor andre er også noget jeg bøvler med. Jeg har ønsker at kæresten sagde ja til pb i flere år, og lige pludselig sker det bare for alle andre. Jeg hra følt mig lidt "snydt", og kunne bare ikke være glad på deres vegne

Altsp hvis jeg synes der er en evighed til weekenden, så må din ventetid til september jo være umenneskelig lang, ikke?  Man må godt bande lidt over det hele ind i mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

grinny

Jupiter skriver:

Ja det er jo naturligt at man forsøger at "finde på undskyldninger" for at holde håbet oppe. Jeg "tror" også stadig på det med ½ år.

Lige præcis det med at føle sådan overfor andre er også noget jeg bøvler med. Jeg har ønsker at kæresten sagde ja til pb i flere år, og lige pludselig sker det bare for alle andre. Jeg hra følt mig lidt "snydt", og kunne bare ikke være glad på deres vegne

Altsp hvis jeg synes der er en evighed til weekenden, så må din ventetid til september jo være umenneskelig lang, ikke?  Man må godt bande lidt over det hele ind i mellem

Det er rigtig svært at glæde sig på andres vegne. Synes dog også det er svært at høre om den ene abort efter den anden fordi folk ikke har beskyttet sig godt nok   Har aldrig haft det sådan før, men kan virkelig mærke hvor irriteret jeg bliver når jeg hører om det.

Puha, ja jeg synes der er umenneskeligt lang tid til, men det er der jo også til weekend for dig, sådan er det vel altid 

Anmeld

11. juli 2012

Jupiter

grinny skriver:

Det er rigtig svært at glæde sig på andres vegne. Synes dog også det er svært at høre om den ene abort efter den anden fordi folk ikke har beskyttet sig godt nok   Har aldrig haft det sådan før, men kan virkelig mærke hvor irriteret jeg bliver når jeg hører om det.

Puha, ja jeg synes der er umenneskeligt lang tid til, men det er der jo også til weekend for dig, sådan er det vel altid 

Hehe, ja umenneskelig lang tid kan heldigvis være MEGET relativt

Jeg her (endnu) ikke blevet følelsesmæssigt ramt at debatten om abort - nok fordi jeg stadig synes vi er i start-fasen. Men jeg kunne godt forestille mig at jeg ville begynde at reagere ligesom dig hvis det skulle gå hen og blive en længere kamp for os også.

Anmeld

11. juli 2012

Camillos

grinny skriver:

.. Teste negativt

.. Analysere alle tegn min krop giver mig

.. Ventetiden til at komme i behandling

.. Jeg for 28. gang har fået min mens når jeg bare gerne vil være gravid

.. To vennepar har fået to børn inden for den tid vi har prøvet at få et

.. Stå i denne situation og føle mig magteløs 

- En lille TUD-TUD-TRÅD, da jeg lige har fået min mens og snart har opgivet alt håb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.