Bamserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Nettemor

Det er lidt tid siden jeg blev færdig med disse, men havde bare ikke lige fået lagt billeder ind..

Jeg lavede dem til Sebastian dagplejemor fordi hun simpelthen er verdens bedste!

Børnene har hver deres farve derhenne. Altså så Sebastian har fx den grønne. Så hans jakke og taske hænger ved den grønne. Og han drikker af det grønne glas osv. Og så ved garderoben er det bamse med deres navn på i de forskellige farver.. Så da jeg havde lavet den lille bamse til Sebastian for noget tid siden blev jeg enig med mig selv om at sådan et sæt skulle DP'en da have. Og så skulle børnene have en bamse i deres farve. Så Dp fik 4 bamser. En i hver farve. Og hvert barn fik en bamse i deres egen farve. Da der pt kun er 3 børn passede det perfekt at der var gæstebarn den dag de fik dem. De fik dem om morgenen den dag de holdt afslutning og 'racerløb' Og alle var super glade. Så det var alt arbejdet hver!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

wamse

årh hvor er de søde

Anmeld

10. juli 2012

Nettemor

wamse skriver:

årh hvor er de søde

Tak søde

Anmeld

10. juli 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Det er lidt tid siden jeg blev færdig med disse, men havde bare ikke lige fået lagt billeder ind..

Jeg lavede dem til Sebastian dagplejemor fordi hun simpelthen er verdens bedste!

Børnene har hver deres farve derhenne. Altså så Sebastian har fx den grønne. Så hans jakke og taske hænger ved den grønne. Og han drikker af det grønne glas osv. Og så ved garderoben er det bamse med deres navn på i de forskellige farver.. Så da jeg havde lavet den lille bamse til Sebastian for noget tid siden blev jeg enig med mig selv om at sådan et sæt skulle DP'en da have. Og så skulle børnene have en bamse i deres farve. Så Dp fik 4 bamser. En i hver farve. Og hvert barn fik en bamse i deres egen farve. Da der pt kun er 3 børn passede det perfekt at der var gæstebarn den dag de fik dem. De fik dem om morgenen den dag de holdt afslutning og 'racerløb' Og alle var super glade. Så det var alt arbejdet hver!

Sejt:-) Vil du ikke være min mor??

Det er en rigtig god idé:-)

Anmeld

10. juli 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Sejt:-) Vil du ikke være min mor??

Det er en rigtig god idé:-)

Jeg tror desværre jeg er for ung til at være din mor

Anmeld

10. juli 2012

JulieE

Hvor er de kære!!! Og smart med farverne 

Anmeld

10. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hvor er de kære!!! Og smart med farverne 

Tak!

Ja de sk;ndes aldrig om kopperne osv

Anmeld

10. juli 2012

jydeinden

Nettemor skriver:

hvor er de bare søde og fine

Anmeld

10. juli 2012

Nettemor

jydeinden skriver:

hvor er de bare søde og fine

Tak

Anmeld

10. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Tak!

Ja de sk;ndes aldrig om kopperne osv

Det er ret smart  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.