Tegn en baby.dk bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.673 visninger
124 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Isabella_mor

men inspiration af tegnetråden.. Which i digg a big lot..

så syntes jeg da at vi skal tegne lidt ALLE sammen... jeg tegner da også lidt. og det er bestemt ikke fordi at det er flot. jeg kan bare godt lide det.... (ligesom dem der er tonedøve og som alligevel synger fordi de elsker det) 

så tænkte jeg...

at vi kan lave en tegnetråd..

det er kun tilladt at ligge et billede op pr bruger. og det skal være et billede af en selv.... (man må gerne have børn med, men det er nok bedst med et solofoto, da det ikke behøver være enormt detaljeret) 

man kan jo lave hvad som helst. tro kopi, karikatur tegninger, tændstikkemænd.. osv.... 

altså eet "ego" billede pr mand. og så kan vi se hvor mange resultater der kan komme af et billede...  man kan jo evt som en gestus tegne den der har tegnet dig... og så er det ligegyldigt om man er en giftet tegner eller bare er smadder god til tændstikkemænd. 

jeg behøver ikke nødvendigvis at starte.. så i kan bare give den gas.. så kan det være jeg ligger et billede op. ellers kan i bare bruge mit profilbillede hvis det er i VIL tegne mig.. 

HAVE FUN 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Eliza

Ej måske er jeg tosse blank, men jeg fatter bare slet ikke den leg .. måske er klokken for mange 

Jeg er med på at jeg skal ha vristet tegnegrejet op af lommeulden /tjek! 

og kun ET billede.. /tjek

Men skal jeg være på eller skal du på ??  /Eliza træt og forvirret 

forklar forklar, jeg vil gerne lege  lige børn leger bare bedst (hvis alle forstår reglerne)

ps. kan faktisk altså slet ikke tegne 

Anmeld

11. juli 2012

mariamiss6

Eliza skriver:

Ej måske er jeg tosse blank, men jeg fatter bare slet ikke den leg .. måske er klokken for mange 

Jeg er med på at jeg skal ha vristet tegnegrejet op af lommeulden /tjek! 

og kun ET billede.. /tjek

Men skal jeg være på eller skal du på ??  /Eliza træt og forvirret 

forklar forklar, jeg vil gerne lege  lige børn leger bare bedst (hvis alle forstår reglerne)

ps. kan faktisk altså slet ikke tegne 

Bruger A lægger et billede op som denne ønsker forsøgt tegnet...

Bruger B tegner efter billedet, det bedste/sjoveste/sejeste/abstrakteske hun kan

Så, hvis du vil tegne noget, skal du tegne efter et billede, som en anden bruger smider op

Anmeld

11. juli 2012

Drømme

Gooood ide den er jeg helt med på - i morgen ;D

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

men inspiration af tegnetråden.. Which i digg a big lot..

så syntes jeg da at vi skal tegne lidt ALLE sammen... jeg tegner da også lidt. og det er bestemt ikke fordi at det er flot. jeg kan bare godt lide det.... (ligesom dem der er tonedøve og som alligevel synger fordi de elsker det) 

så tænkte jeg...

at vi kan lave en tegnetråd..

det er kun tilladt at ligge et billede op pr bruger. og det skal være et billede af en selv.... (man må gerne have børn med, men det er nok bedst med et solofoto, da det ikke behøver være enormt detaljeret) 

man kan jo lave hvad som helst. tro kopi, karikatur tegninger, tændstikkemænd.. osv.... 

altså eet "ego" billede pr mand. og så kan vi se hvor mange resultater der kan komme af et billede...  man kan jo evt som en gestus tegne den der har tegnet dig... og så er det ligegyldigt om man er en giftet tegner eller bare er smadder god til tændstikkemænd. 

jeg behøver ikke nødvendigvis at starte.. så i kan bare give den gas.. så kan det være jeg ligger et billede op. ellers kan i bare bruge mit profilbillede hvis det er i VIL tegne mig.. 

HAVE FUN 

Oki her er et bud på en bruger på Baby.dk

Anmeld

11. juli 2012

Karo

MorDk skriver:

Det er da trådstarter

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Karo skriver:

Det er da trådstarter

JA sørme så  

Anmeld

11. juli 2012

Dot D

MorDk skriver:

det ligner ret godt

Anmeld

11. juli 2012

MorDk

Dot D skriver:

det ligner ret godt

Smiler... skulle jo heller være alt for svært! Thihi... men ja det ligner! Men nu har vores TS også nogle meget kraftige karaktertræk. Flotte læber og flotte øjne. Derfor er disse fremhævet

Anmeld

11. juli 2012

Dot D

MorDk skriver:

Smiler... skulle jo heller være alt for svært! Thihi... men ja det ligner! Men nu har vores TS også nogle meget kraftige karaktertræk. Flotte læber og flotte øjne. Derfor er disse fremhævet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.