3 plus 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2012

Jupiter

Som jeg (vist nok? ) fortalte dig i en anden tråd testede jeg negativ her for et par dage siden. Og det svarer vist til 3+ noget

Jeg synes jo selv jeg har lidt symptomer, men tør ikke tro på det, så jeg venter og ser om mens kommer i weekenden, ellers tester jeg mandag/tirsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2012

grinny

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad er det for en test der kan fortælle hvor stor chancen er?

Anmeld

11. juli 2012

Risen

Jupiter skriver:

Som jeg (vist nok? ) fortalte dig i en anden tråd testede jeg negativ her for et par dage siden. Og det svarer vist til 3+ noget

Jeg synes jo selv jeg har lidt symptomer, men tør ikke tro på det, så jeg venter og ser om mens kommer i weekenden, ellers tester jeg mandag/tirsdag

Ja det er rigitgt.. Tog også en test idag som sagde negativ.. Øv øv.. Så gider jeg slet ikke teste før jeg er gået over tid eller har fået mens..  hehe

Anmeld

11. juli 2012

Risen

grinny skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad er det for en test der kan fortælle hvor stor chancen er?

Hej Ginny, det er clear blue, men men siger at 51% tester positivt -4 og 81% -3 etc..

Anmeld

11. juli 2012

grinny

Risen skriver:

Hej Ginny, det er clear blue, men men siger at 51% tester positivt -4 og 81% -3 etc..

Hmm, har aldrig hørt om den, vil da lige undersøge det lidt nærmere 

Anmeld

11. juli 2012

Jupiter

Risen skriver:

Ja det er rigitgt.. Tog også en test idag som sagde negativ.. Øv øv.. Så gider jeg slet ikke teste før jeg er gået over tid eller har fået mens..  hehe

Lige præcis! Så  vi fingre for at vi begge kan vise en fin test frem i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.