jer der mærkede til ømme bryster tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.928 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

Mens Ska helst ikk komme her onsdag torsdag .
Den siger 3+4i følge beregner.

Men hvor tidligt mærkede i forandringer i brystet?

Har ikk sådan ømhed hele tiden eller noget men mit venstre bryst gør meget ondt når jeg trykker i venstre side af det.
Højre bryst mærker jeg intet.

Men burde det ikk være i begge hvis det sku være et tidligt symptom?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Har ikk sådan ømhed hele tiden eller noget men mit venstre bryst gør meget ondt når jeg trykker i venstre side af det.

jeg havde fra ca 4+?? (testede først positiv 5+6) ekstremt ondt i min venstre pat..

Anmeld

10. juli 2012

Jupiter

Jeg håber heller ikke at min mens kommer i weekenden

Jeg har oplevet lidt mere følsomhed i venstre side af venstre bryst. Lidt prikken ind i mellem.

Jeg er godt nok brystopereret for et par år siden, og mangler følelse omkring brystvorterne, så jeg ved faktisk ikke rigtig om de opfører sig anderledes

Anmeld

10. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeg testede positiv fire dage før mens og havde ømme bryster fra den dag af og et par uger frem.. Senere kom det så sådan lidt i ryk...

Jeg har aldrig rigtig haft ondt i dem begge på samme tid, har næsten altid været ét ad gangen...

Anmeld

10. juli 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg testede positivt 4+2 og der havde jeg haft ømme bryster i ca 1,5-2 uger  Hos mig var det begge bryster - de var så ømme, at jeg ikke kunne holde ud at have bh på 

Anmeld

10. juli 2012

B&J

2uger efter jeg skulle ha haft mit det røde testede jeg POSITIV og have møg hammer ondt i mine bryster ingen skulle røre dem og når jeg skulle have bh på var jeg ved at tude det gjorde så ondt håber ikke det er så slemt næste gang

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Okay mine smerter er ikk så slemme så jeg ikk kan ha bh på.

det gør kun ondt hvis jeg røre eller trykker eller ligger på dem.

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg havde fra ca 4+?? (testede først positiv 5+6) ekstremt ondt i min venstre pat..

Havde du egentlig testet negativ op til 5+1 ?

Anmeld

10. juli 2012

MortilElias2010

Inden jeg testede bragende positiv efter studieturen hvor jeg havde testet inden jeg tog afsted men ikke anså den lille meget meget ekstremt utydelige streg for noget havde jeg ømme bryster fra dag 1 i Dublin og jeg sov ikke på maven resten af graviditeten!  Min sambo var helt sikker på jeg var gravid med det symptom 

Anmeld

10. juli 2012

MorTilMineBørn

Jeg har haft utroooolig ømme bryster i 2 uger nu. De gør simpelthen så ondt at jeg næsten ikke kan vende mig i sengenoom natten, de gør virkelig ondt. Jeg tog en test for en uge siden ( efter en uge med ømme bryster og dagen før mens.) den var meget positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.