Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gigl skriver: Her er et par af mine (tegnet i hånden, scannet, farvet i photoshop) Har heller ikke tegnet sådan rigtigt i 6 mdr tror jeg :/ har ikke haft lyst.
Her er et par af mine (tegnet i hånden, scannet, farvet i photoshop) Har heller ikke tegnet sådan rigtigt i 6 mdr tror jeg :/ har ikke haft lyst.
Smukt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gigl skriver: Er helt vild med nr 2 Du er så dygtig
Er helt vild med nr 2 Du er så dygtig
Tak
Er du overhovedet aktiv på TB mere?
Wimmie skriver: Smukt!
tak
Isabella_mor skriver: DAMN.... hvor er det nogle flotte tegninger... i LOVE THEM..
DAMN.... hvor er det nogle flotte tegninger... i LOVE THEM..
Tak skal du have
Wimmie skriver: Tak Er du overhovedet aktiv på TB mere?
Nej aldrig Er du? Er på Deviantart, men synes jeg mister gnisten.
Wimmie skriver: Har også lige genfundet min tegneglæde Et par portrætter
Har også lige genfundet min tegneglæde Et par portrætter
Gigl skriver: Nej aldrig Er du? Er på Deviantart, men synes jeg mister gnisten.
Nej, stort set ikke...loggede lige ind i går, men uploader næsten ikke mere.
Synes bare ikke det er det samme derinde længere...
dorthemus skriver: Hvor er du vanvittig dygtig Kan man bestille en tegning hos dig?...de øjne på Clooney, shit altså
Hvor er du vanvittig dygtig Kan man bestille en tegning hos dig?...de øjne på Clooney, shit altså
Jeg laver såmænd portrætter på bestilling, så hvis du er interesseret...?
Wimmie skriver: Nej, stort set ikke...loggede lige ind i går, men uploader næsten ikke mere. Synes bare ikke det er det samme derinde længere...
Det er det heller ikke. Der er jo ingen det var dog sjovt for år tilbage.
Tullen85 skriver: 2 gamle (jolie og steelo) og 2 nye (øje og mærkelig figur)... Virkelig ude af træning hehe...
2 gamle (jolie og steelo) og 2 nye (øje og mærkelig figur)... Virkelig ude af træning hehe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128