Ihh jeg vandt noget i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Lou

Rosengreen skriver:

Det dér er helt sikkert et tegn!  

Tillykke med konkurrencen og held og lykke med projekt baby  

Hehe fedt i alle sammen tror det... så tager jeg det til mig!! 

Tusind tak for held og lykken.. vi får nok brug for det!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

La´chrissen

Lou skriver:

... så nu må jeg altså snart have mig et lille mirakkel.. nu har jeg da første ting til bebs... (ud over lidt andet jeg har fået hihi)

Tæller ned til tilmelding til lang protokol!

Se hvad jeg vandt her:

http://www.babybusiness.dk/vind-gaveaeske-med-iiamo-go-sutteflasker.html#comments

Sys den er ret cool og smart!

Ja det må være et lille tegn på at det vil ske snart. Man har vel altid lov til at håbe.
Vi har selv fået 2 baby senge og nogle flasker osv samt en masse andet i vente.Så vi vil også gerne snart kunne sige at vi har brug for det

Anmeld

10. juli 2012

Lou

La´chrissen skriver:

Ja det må være et lille tegn på at det vil ske snart. Man har vel altid lov til at håbe.
Vi har selv fået 2 baby senge og nogle flasker osv samt en masse andet i vente.Så vi vil også gerne snart kunne sige at vi har brug for det

Ja jeg må også tro på at det er et lille vink, og at der snart kommer til at ske noget!! 

Jeg har også fået noget tøj og lidt halløj af min svigerinde, men jeg har gemt det langt væk, så jeg ikke skal gå og se på det hver dag..  har dog en lille strikket undertrøje liggende fremme, som er mit lille indskud af dagligt håb! 

Er meget spændt på at høre om din BP på fredag.. det er bare så spændende.. håber sådan det lykkes for jer!

Anmeld

10. juli 2012

La´chrissen

Lou skriver:

Ja jeg må også tro på at det er et lille vink, og at der snart kommer til at ske noget!! 

Jeg har også fået noget tøj og lidt halløj af min svigerinde, men jeg har gemt det langt væk, så jeg ikke skal gå og se på det hver dag..  har dog en lille strikket undertrøje liggende fremme, som er mit lille indskud af dagligt håb! 

Er meget spændt på at høre om din BP på fredag.. det er bare så spændende.. håber sådan det lykkes for jer!

Jeg har gemt alt væk så jeg ikke skal se på det.

Åh der er bare så laaaaaaaaaaaang tid til fredagselv om det kun er et par dage. tror måske jeg tager en test i morgen eller torsdag. Har en til at ligge. Så er jeg da lidt forberet. Man burde vel næsten kunne se bare lidt på sådan en test

Kan slet ikke finde ud af min krop de her dage. Har haft mens smerter men ingen mens, været oppustet og lidt feber. og træt.og lidt større bryster, men de begyndte allerede at spænde da jeg fik taget æg ud. Men kroppen kører jo også på overarbejde når tankerne kører sådan. Så ved ikke helt hvad jeg skal tro.....

Anmeld

10. juli 2012

Lou

La´chrissen skriver:

Jeg har gemt alt væk så jeg ikke skal se på det.

Åh der er bare så laaaaaaaaaaaang tid til fredagselv om det kun er et par dage. tror måske jeg tager en test i morgen eller torsdag. Har en til at ligge. Så er jeg da lidt forberet. Man burde vel næsten kunne se bare lidt på sådan en test

Kan slet ikke finde ud af min krop de her dage. Har haft mens smerter men ingen mens, været oppustet og lidt feber. og træt.og lidt større bryster, men de begyndte allerede at spænde da jeg fik taget æg ud. Men kroppen kører jo også på overarbejde når tankerne kører sådan. Så ved ikke helt hvad jeg skal tro.....

Ja det er ikke til at holde ud at se på alle de ting der minder en om det man ikke har.  Men vi skal nok klare det 

Hehe ja der er kun et par dage til fredag, men når man venter er det jo bare forfærdelig laaang tid, det kender og ved jeg kun alt for godt!! Kan godt forstå at det er fristende at tage en test, uhh jeg ved ikke om jeg ville turde hihi.. Men kan godt forstå at du har lyst.. Ku os være så dejligt med en god nyhed!! 

Det er træls at man oplever alle de symptomer, man bliver jo komplet forvirret!! Håber det er de rigtige og gode symptomer!! 

Anmeld

11. juli 2012

Camillos

Lou skriver:

Ja rigtig smart synes jeg også... håber jeg snart kommer i omstændigheder til at få brug for den!! 

Det kan jeg godt forstå ... De er der rigtig mange skønne kvinder der håber herinde på Baby dk .. jeg har selv haft en lang sej kamp med gentagne aborter i 5 år før det ser ud til at lykkes nu.. så jeg kender til følelsen  af det godt snart må komme .. 

Anmeld

12. juli 2012

Nessie

Tillykke med gevinsten
Vi havde sådan én til Daniel, og den var bare super praktisk at have med rundt

Held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.