planlagt kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2012

Vidunderligeunger

Missq4 skriver:

jeg skal ha det på skejby og ja det er ret at vi kan vælge det men ellers var der jo ikke andet for at gøre det igen det gør møj odt når de sider fast og de skal taget med kop men hvis der ikke var ander muligheder jamen så var det jo det men ja jeg er da lidt navøs for ks men tager det som det kommer og så må vi se der er lannngg tid til endnu

du skal ikke være nervøs for selve indgrebet, det går som en leg men generne bagefter kan godt være hårde.. Men du har jo været nok igennem med de to fødsler så er måske hærdet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Carina:-)

Jeg fik ks her d. 22 marts på Skejby.

Jeg fik det pga jeg har diabets og de skønnede ham stor.

Han kom da jeg var 37+0

Lå på Y2 ien uge,fordi jeg har diabetes og skal være klar til at komme hjem,og han lå på A1 med c-pap og var umoden igen pga diabetes.

Ved at på Skejby sigr man 1-2 ovrnatninger ved ks hvis man er fleregangsfødende (og ikke har prob.)

Anmeld

10. juli 2012

Missq4

Carina:-) skriver:

Jeg fik ks her d. 22 marts på Skejby.

Jeg fik det pga jeg har diabets og de skønnede ham stor.

Han kom da jeg var 37+0

Lå på Y2 ien uge,fordi jeg har diabetes og skal være klar til at komme hjem,og han lå på A1 med c-pap og var umoden igen pga diabetes.

Ved at på Skejby sigr man 1-2 ovrnatninger ved ks hvis man er fleregangsfødende (og ikke har prob.)

okay super gider nemlig ikke ligge der mere end højst øndvendig

Anmeld

10. juli 2012

Missq4

mange tak for svar piger

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik godt nok aks første gang og der var vi indlagt i 3 uge pga hun kom i uge 34+.

Her anden gang har jeg født selv. Vi bad om at måtte blive nogle dage, indtil vi havde helt styr på det hele med amning osv. Det var overhovedet ik noget problem! Så tænker at du jo evt ka aftale med din jordmor at i gerne vil blive x antale dage, så amningen fungere og du har fået ordenlig gang i maven igen efter ks.

Vil så bare lige tilføje at jeg var helt klart hurtiger frisk og på benene efter mit kejsersnit, end jeg er denne gang efter en alm fødsel. Og jeg er ik engang syet ret meget dernede. Fødte onsdag d4/7. Vh stine

Anmeld

10. juli 2012

Missq4

StineW79 skriver:

Jeg fik godt nok aks første gang og der var vi indlagt i 3 uge pga hun kom i uge 34+.

Her anden gang har jeg født selv. Vi bad om at måtte blive nogle dage, indtil vi havde helt styr på det hele med amning osv. Det var overhovedet ik noget problem! Så tænker at du jo evt ka aftale med din jordmor at i gerne vil blive x antale dage, så amningen fungere og du har fået ordenlig gang i maven igen efter ks.

Vil så bare lige tilføje at jeg var helt klart hurtiger frisk og på benene efter mit kejsersnit, end jeg er denne gang efter en alm fødsel. Og jeg er ik engang syet ret meget dernede. Fødte onsdag d4/7. Vh stine

stort tillykke med den lille håber da mit ks bliver lige som dit så

Anmeld

10. juli 2012

Fru.Mäes <3

Jeg fik kejsersnit pga. Felix SAD op derinde og de ikke kunne vende ham, BANDIT 

Jeg fik kejsersnit 39+1 tror jeg det var, jeg lagde på sygehuset fra torsdag til søndag..

Skal have en lille pige til september og hun kommer osse til verden ved kejsersnit, denne gang er det dog selvvalgt 

Og der er INTET at være nervøs for eller noget, de er så skide dygtige og man er i så gode hænder..

Skriv endelig privat til mig, hvis har nogle spørgsmål - så skal jeg se om jeg kan svare på dem..

Krams Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.