Opskrift på kødboller til baby 8 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.016 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

anynom

Ja sådan en mangler jeg - det eneste jeg kan finde er kun med kød, mel og mælk og damn hvor lyder det kedeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Maja_4000

Du kan jo sagtens komme krydderier , hvidløg , løg , gulerødder osv. .. Det eneste der ikke skal i er salt

Anmeld

10. juli 2012

anynom

Maja_4000 skriver:

Du kan jo sagtens komme krydderier , hvidløg , løg , gulerødder osv. .. Det eneste der ikke skal i er salt

Okay super - jeg må prøve mig frem så

Anmeld

10. juli 2012

modesty

Jeg har puttet æg, løg og peber i dem jeg har lavet.

Anmeld

10. juli 2012

anynom

modesty skriver:

Jeg har puttet æg, løg og peber i dem jeg har lavet.

Tak Jeg er ny i det her baby madlavning - og laver aldrig hverken kødboller eller frikadeller.

Anmeld

10. juli 2012

lenemor77

JulieWH skriver:

Ja sådan en mangler jeg - det eneste jeg kan finde er kun med kød, mel og mælk og damn hvor lyder det kedeligt!

Jeg bruger altid kyllingekød i mine kødboller. Kan simpelthen ikke klare lugten af kogt svinekød. Og så ellers de krydderier eller grøntsager du selv spiser (dog ikke de stærkeste).

Anmeld

10. juli 2012

anynom

lenemor77 skriver:

Jeg bruger altid kyllingekød i mine kødboller. Kan simpelthen ikke klare lugten af kogt svinekød. Og så ellers de krydderier eller grøntsager du selv spiser (dog ikke de stærkeste).

Tak

Jeg regnede med at lave af både kylling-, okse- og svinefars - så kan hun prøve lidt forskelligt. Manden har ferie, så er det med at få fyldt fryseren =D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.