Årh :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste lå igår aftes og puttede, hvor han giver mig en masse komplimenter og fortæller mig at han elsker mig og så videre, og pludselig kigger han helt seriøst i øjnene på mig og siger at han vil have jeg skal være mor til hans børn snart, bliver helt chokeret på den gode måde, og siger at det vil jeg os gerne en dag, (jeg har et barn fra et tidligere forhold og han er yngre end mig og han har taget hende til sig, men han har så sagt at ikk ville have børn de næste 5 år pga hans alder) jeg vil gerne have flere børn, og skal os li være klar til det, men alligevel det kom som et chok for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Dot D

dejlig besked at få.....

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

dejlig besked at få.....

Ja blev os helt blød i knæerne

Anmeld

10. juli 2012

Dot D

Anonym skriver:

Ja blev os helt blød i knæerne

kan jeg godt forstå, det er da en kærlighedserklæring, der vil noget

held og lykke med det

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

Anonym skriver:

Mig og min kæreste lå igår aftes og puttede, hvor han giver mig en masse komplimenter og fortæller mig at han elsker mig og så videre, og pludselig kigger han helt seriøst i øjnene på mig og siger at han vil have jeg skal være mor til hans børn snart, bliver helt chokeret på den gode måde, og siger at det vil jeg os gerne en dag, (jeg har et barn fra et tidligere forhold og han er yngre end mig og han har taget hende til sig, men han har så sagt at ikk ville have børn de næste 5 år pga hans alder) jeg vil gerne have flere børn, og skal os li være klar til det, men alligevel det kom som et chok for mig

Årh

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

kan jeg godt forstå, det er da en kærlighedserklæring, der vil noget

held og lykke med det

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.