Red Bent missen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vores kære gamle nabo er desvære død her i forrige, efter lang tids sygdog. Han havde en hund og kat!

Hunden har været på pension de sidste 5 mdr. Den bliver aflivet sener i dag. Der er desvære ik noget vi ka gøre ved det. Det var naboens ønske!

Katten, den kære Bent mis, har vi passet som ude kat de sidste 5 mdr. Den ska desvære også aflives Og jeg ka slet ik klare tanken om det!!

Så hjælp mig! Er der ik nogen som står og mangler den perfekte muse fanger??han er lidt spicel, men glad fodybrød! Andre dyr har han det desvære ik så godt med.

Problemet er att vi ik bare kabeholde ham, da de vil komme og fange ham, så han ka blive aflivet og vi ka ik tage ham ind og gemmer ham, da vi i forvejen har 2 indekatte!

Så hjælp mig med at red ham! Vi bor lige 5 min fra Herning og de kommer efter ham sener i dag! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

StineW79

Hjælp red ham! Vh stine

Anmeld

10. juli 2012

Kvist

Lyder ikke sjovt for Bent, håber i finder en der kan hjælpe..

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Du vil ik ha ham? Hva med Katja og Michael? Du tror ik lige de mangler den perfekte musse fanger? 

Sad og tuede hele aftnen i går, da de ringede og sagde de ville komme og fange ham i dag! Vil ud og gi ham en kæmpe potion morgenmad, så han forhåbenlig ik er her når de kommer efter ham! 

Vi har sagt at vi nægter at hjælpe med at fange ham! X

Anmeld

10. juli 2012

Kvist

Nej det dur ikke her.. Vi har jo Aiko som slet slet ikke bryder sig om katte, så Bent ville blive jagtet langt væk hver gang han satte en pote på grunden.. Og tror heller ikke det dur hos Katja og Michael, de har 3 hunde og flere katte, ved ikke lige helt hvor mange, så når han ikke er til andre dyr er det hvis ikke lige stedet..

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Kvist skriver:

Nej det dur ikke her.. Vi har jo Aiko som slet slet ikke bryder sig om katte, så Bent ville blive jagtet langt væk hver gang han satte en pote på grunden.. Og tror heller ikke det dur hos Katja og Michael, de har 3 hunde og flere katte, ved ikke lige helt hvor mange, så når han ikke er til andre dyr er det hvis ikke lige stedet..

Jeg tror endelig godt at han ville ku lære at være sammen med andre dyr! Problemet er bare at Felis er bange for ham. Colombo er ligeglad med ham, så han er også ret ligeglad med colombo!! 

Og det gode er jo at han er ude kat og er glad og tilfreds, bare der er et sted han ka sove i tørvejr og at han får lidt mad!

Thea elsker ham bare, og frygter lidt at vi ska fortælle hende at han ska " flytte " x

Anmeld

10. juli 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Jeg tror endelig godt at han ville ku lære at være sammen med andre dyr! Problemet er bare at Felis er bange for ham. Colombo er ligeglad med ham, så han er også ret ligeglad med colombo!! 

Og det gode er jo at han er ude kat og er glad og tilfreds, bare der er et sted han ka sove i tørvejr og at han får lidt mad!

Thea elsker ham bare, og frygter lidt at vi ska fortælle hende at han ska " flytte " x

Ja det er da en skam i ikke selv kan beholde ham når Thea er så glad for ham..

Anmeld

10. juli 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Vores kære gamle nabo er desvære død her i forrige, efter lang tids sygdog. Han havde en hund og kat!

Hunden har været på pension de sidste 5 mdr. Den bliver aflivet sener i dag. Der er desvære ik noget vi ka gøre ved det. Det var naboens ønske!

Katten, den kære Bent mis, har vi passet som ude kat de sidste 5 mdr. Den ska desvære også aflives Og jeg ka slet ik klare tanken om det!!

Så hjælp mig! Er der ik nogen som står og mangler den perfekte muse fanger??han er lidt spicel, men glad fodybrød! Andre dyr har han det desvære ik så godt med.

Problemet er att vi ik bare kabeholde ham, da de vil komme og fange ham, så han ka blive aflivet og vi ka ik tage ham ind og gemmer ham, da vi i forvejen har 2 indekatte!

Så hjælp mig med at red ham! Vi bor lige 5 min fra Herning og de kommer efter ham sener i dag! Vh stine

hvem er det dog der henter katten ? ... i kan jo i princippet blive ved at fodre ham som i gør og bede dem overgive katten til jer i stedet for at få den aflivet? de vil spare penge på det? 

Hader når jeg ikke kan hjælpe.. jeg har selv 2 nødstedte katte i en lille lejlighed som ikke havde det godt da de blev fundet.. Må desværre ikke have flere dyr her.. ØV

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Kvist skriver:

Ja det er da en skam i ikke selv kan beholde ham når Thea er så glad for ham..

Ja men de har fået at vide at de ska blive ved med at komme til de fanger ham! X

Anmeld

10. juli 2012

StineW79

Camillos skriver:

hvem er det dog der henter katten ? ... i kan jo i princippet blive ved at fodre ham som i gør og bede dem overgive katten til jer i stedet for at få den aflivet? de vil spare penge på det? 

Hader når jeg ikke kan hjælpe.. jeg har selv 2 nødstedte katte i en lille lejlighed som ikke havde det godt da de blev fundet.. Må desværre ikke have flere dyr her.. ØV

Det er naboens advokat, som står for alt det med dødsboet, der har haft ringet til dem der har haft hans hund i pension, at nu var alt med testamentet osv gået i orden. Det betyder så at bare hunden og katten ska aflives og at det sku de så sørge for at få ordnet. De syntes også selv at det er rigtig trist, men der er jo heller ik noget de ka gøre ved det! 

Så de kommer indtil de fanger ham, derfor ka vi desvære heller ik bare blive ved med at gi ham mad og passe ham, som vi plejer. Vi har undersøgt det, og der er desvære ik noget vi ka gøre ved det.  Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.