Ej nej, er den helt gal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. juli 2012

Anonym trådstarter

Også i får lige noget historie med her ...

Jeg er alene mor på 21 år som har været en del på date og sådan. Så ja, og en del i byen når jeg ikke har mit barn hjemme. Men altså, sagen er den at i søndags var jeg afsted på en pub, hvor jeg kom i snak med en fyr i baren, som var sådan .. ja, virkede interesseret det ene sekund, og virkede absolut ikke interesseret i det andet sekund, så jeg vidste ikke lige hvordan og sådan, for jeg synes sgu han var sød, og havde udseende ligesådan som jeg godt kan lide, en smule vildmands agtigt..

Nå, men han glemte at få mit nummer .. øvøv.

Så jeg var faktisk afsted i går, fordi jeg håbede at han måske dukkede op, hvis han ikke gjorde det, så var det bare det. 
Men det gjorde han, og indrømmede overfor mig at han var mødt op, for at ville snakke med mig!! Super fedt jo!

Men så sidder vi og snakker og sådan .. og han er 35!?
Jeg er 21?  Men jeg kom nok til at kysse en del med ham .. Og fik hans nummer og hans mit.

Men ja, er 14 år mellem hinanden for meget? Når jeg nu er 21, som stadig er ung i forhold til 35!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

nu skriver du at du har et barn så jeg kan forestille mig at dit liv alligevel ikke matcher de fleste 21årige drenges liv. Ja det er noget ældre, men det behøver ikke komme an på alderen.

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

nu skriver du at du har et barn så jeg kan forestille mig at dit liv alligevel ikke matcher de fleste 21årige drenges liv. Ja det er noget ældre, men det behøver ikke komme an på alderen.

Ja en på snart 2år. 
Så ja selvfølgelig er det andre ting jeg har med end hvad de fleste 21-årige har. 

Men hvis det så blev til noget er jeg også vildt bange for, hvis mine egne forældre ville sige ikke? 

Anmeld

10. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Ja en på snart 2år. 
Så ja selvfølgelig er det andre ting jeg har med end hvad de fleste 21-årige har. 

Men hvis det så blev til noget er jeg også vildt bange for, hvis mine egne forældre ville sige ikke? 

hmmmm ... hvis han ellers er en fornuftig mand - og ikke en drengerøvs-drukkenbolt - sådan én der kunne passe godt på deres datter og ville lege med deres barnebarn ... være fornuftig når det kræves osv ... så er der vel ingen grund til at de skulle have noget negativt at sige til det ... 

for nej .... tror du får svært ved at finde en moden knægt på 21 der om kort tid er klar til at tage ansvar for mere end bare sig selv - såfremt du vælger at starte et særiøst forhold med en sådan knægt

Anmeld

10. juli 2012

Mettefpigen

Helt ærligt, det skal du være ligeglad med! Hvis han gør dig glad.... Men tag det stille og roligt og lær ham at kende....

Anmeld

10. juli 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Helt ærligt, det skal du være ligeglad med! Hvis han gør dig glad.... Men tag det stille og roligt og lær ham at kende....

Uh ja, vil helt sikkert tage den med ro og nu lærer ham ordenlig at kende. 
Det er i hvert fald meningen indtil videre  

Anmeld

10. juli 2012

Vidunderligeunger

min kæreste er 32 jeg er 22 vi har det super fint sammen. Men det er nok også også fordi jeg er moden af min alder og han er lidt en drengerøv

Anmeld

10. juli 2012

MorTil4<3

Anonym skriver:

Jeg er alene mor på 21 år som har været en del på date og sådan. Så ja, og en del i byen når jeg ikke har mit barn hjemme. Men altså, sagen er den at i søndags var jeg afsted på en pub, hvor jeg kom i snak med en fyr i baren, som var sådan .. ja, virkede interesseret det ene sekund, og virkede absolut ikke interesseret i det andet sekund, så jeg vidste ikke lige hvordan og sådan, for jeg synes sgu han var sød, og havde udseende ligesådan som jeg godt kan lide, en smule vildmands agtigt..

Så jeg var faktisk afsted i går, fordi jeg håbede at han måske dukkede op, hvis han ikke gjorde det, så var det bare det. 
Men det gjorde han, og indrømmede overfor mig at han var mødt op, for at ville snakke med mig!! Super fedt jo!

Jeg er 21?  Men jeg kom nok til at kysse en del med ham .. Og fik hans nummer og hans mit.

Men ja, er 14 år mellem hinanden for meget? Når jeg nu er 21, som stadig er ung i forhold til 35!? 

der er 13 år mellem jeg og min mand

så det er absolut ikk et problem

Anmeld

10. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja en på snart 2år. 

Dine forældre vil sikkert gerne have at du finder en fyr der er moden. Det kan være de synes han er så fantastisk at de er ligeglade med alderen, men det kan selvfølgelig også være de er langt fra ligeglade.

Så må du jo huske på at du er voksen og selv bestemmer.

Anmeld

10. juli 2012

Karo

Anonym skriver:

Der var 20 år mellem min mormor og morfar og det fungerede fint.

Det vigtigeste er at du kan li ham og hvis ikke alderen genere jer, så er der vel ingen hindring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.