Vi har hygget hele formiddagen Johannes og jeg, så får han middagsmad, bliver puttet til lur, og sover selvfølgelig 3 timer idag, hvor han plejer at sove halvanden når vi bare har været hjemme, vi kører i banken med papirerne på vores nye bil, så vi lige kunne få ordnet pengesagerne, kører hjem igen, og sidder så og hygger..
Bassen henter sin dyne, og vil så gerne op og putte i sofaen, det får han selvfølgelig lov til, så efter en halv time ca, begynder han at tage sig til baghovedet og sige av hoved, og jeg mærker på ham, og han koger helt vildt, jeg løber i baggangen efter termometeret, og lige som jeg står og leder efter det, hører jeg bare han begynder at skrige panisk, løber op til ham, og så står det ud i tykke stråler fra den stakkels basse..

Der startede helvedet med 4 timer i opkastens tegn, og mange gange under bruseren, og så ellers bare at putte på sofaen..

Kæresten kom hjem fra arbejde og han begyndte at lave mad, som vi havde aftalt i telefonen da jeg ringede og fortalte hvordan det stod til herhjemme, og imens sover bassen, og da han så vågner igen, er han fuldstændig frisk...
Vi hygger så bare i sofaen resten af aftenen, og pludselig koger han op igen, og klager over ondt i hovedet, jeg tager ham ned og får taget temp på ham, og ganske rigtigt havde den stakkels dreng feber.. :/ og da han blev ved at klage over ondt i hovedet (hvilket han aldrig har gjort før

) så fik han en panodil junior stikpille, og så puttede vi os i sengen, og jeg blev ved ham til han sov..
Men puuh jeg hader sådan noget, og frygter nu at jeg selv bliver ramt af en omgang, da det helt sikkert er bonussønnen der har givet det videre til Johannes, da han kastede op hele lørdagen..