Ægløsning ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

Hvornår ville i tidligst teste for graviditet efter ÆL, jeg testede positiv ÆL d. 7juli. ? 

Og hvornår vil ægget sætte sig fast og blive til en graviditet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej tøser

Hvornår ville i tidligst teste for graviditet efter ÆL, jeg testede positiv ÆL d. 7juli. ? 

Og hvornår vil ægget sætte sig fast og blive til en graviditet ?

Det er i hvert fald alt alt for tidligt nu.... Ægget sætter sig først fast ca en uge efter ÆL og så går der ca en uge før der er dannet hcg nok til at det kan vises på en test, så 14 dage efter ÆL kan du teste og få et forholdvist sikkert svar.. nogle kan teste før, nogle senere, men det mest sikre er at vente 14 dage....

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det er i hvert fald alt alt for tidligt nu.... Ægget sætter sig først fast ca en uge efter ÆL og så går der ca en uge før der er dannet hcg nok til at det kan vises på en test, så 14 dage efter ÆL kan du teste og få et forholdvist sikkert svar.. nogle kan teste før, nogle senere, men det mest sikre er at vente 14 dage....

Okay tak for svaret

Anmeld

9. juli 2012

Kris89

14 dage efter ægløsning, men husk at du jo tester postiv er det ikke 24-48 timer INDEN ægløsning... så for at være helt sikker bør man vente 16 dage fra positiv ægløsningstest (det er bare ikke nemt at holde )

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

14 dage efter ægløsning, men husk at du jo tester postiv er det ikke 24-48 timer INDEN ægløsning... så for at være helt sikker bør man vente 16 dage fra positiv ægløsningstest (det er bare ikke nemt at holde )

Okay tænklte jeg nok Nej det er vildt svært og vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.