vækker i jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Sujan

Altså min lille datter har et godt sovegen. Men vi har nogenlunde fundet en rytme.

Hun vågner om morgenen kl. 7.30. Er vågen 1,5-2 timer og sover så igen til hun vågner og er igen vågen 1,5-2 timer. Sådan foregår det hele dagen igennem. Nogle gange sover hun 30 min andre gange 3 timer. Og sover så til natten kl. 22

Fungere jo fint nok. Men vi har rigtig hygget i dag og kl. 18 faldt hun i søvn, vildt træt... Og ja hun sover stadig.

Tænker på lige at vække hende nu, så hun lige kan hygge inden natten.
Ellers bliver det for sent. Tænker at hvis jeg lader hende sove og hun først vågner kl. 22-23 så sover hun jo først ved midnat eller senere...
Er ikke sket før hun sover så længe her om aftenen. der sover hun gerne korte lure.

Så hvad gør i.. vækker i jeres børn eller lader i dem altid sove til de vågner af sig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

serinasmor

jeg ville lade hende sove ... hun er vel træt ... og måske sover hun til imorgen tidlig ?

Anmeld

9. juli 2012

2babygirls

Sujan skriver:

Altså min lille datter har et godt sovegen. Men vi har nogenlunde fundet en rytme.

Hun vågner om morgenen kl. 7.30. Er vågen 1,5-2 timer og sover så igen til hun vågner og er igen vågen 1,5-2 timer. Sådan foregår det hele dagen igennem. Nogle gange sover hun 30 min andre gange 3 timer. Og sover så til natten kl. 22

Fungere jo fint nok. Men vi har rigtig hygget i dag og kl. 18 faldt hun i søvn, vildt træt... Og ja hun sover stadig.

Ellers bliver det for sent. Tænker at hvis jeg lader hende sove og hun først vågner kl. 22-23 så sover hun jo først ved midnat eller senere...
Er ikke sket før hun sover så længe her om aftenen. der sover hun gerne korte lure.

Så hvad gør i.. vækker i jeres børn eller lader i dem altid sove til de vågner af sig selv?

Lade hende sove eller se om jeg kunne snige hende til brystet uden hun vågnede.

Anmeld

9. juli 2012

Sujan

serinasmor skriver:

jeg ville lade hende sove ... hun er vel træt ... og måske sover hun til imorgen tidlig ?

Tænker nemlig også det er fordi hun er rigtig træt...

Hun er 3 mdr. Og har altid brugt badestol til hende. Men i eftermiddag droppede jeg den og hun lå og flød på min arm og fik hovedet under vandet og sådan.. det kørte hende virkelig død.

Anmeld

9. juli 2012

K&S

Sujan skriver:

Jeg ville helt sikkert lade hende sove, hun er nok træt, siden hun stadig sover  og du kan jo være heldig at hun sover til i morgen tidlig

Anmeld

9. juli 2012

LR85

Nej, ville ikke vække. 

Der ville jeg generelt aldrig. 

Anmeld

9. juli 2012

Sujan

LR85 skriver:

Nej, ville ikke vække. 

Der ville jeg generelt aldrig. 

Tak for svar.. vækker hende normalt heller ikke.. men hun har et godt sove gen... Men har de generelt i hendes fars familie.

Anmeld

9. juli 2012

LR85

Sujan skriver:

Tak for svar.. vækker hende normalt heller ikke.. men hun har et godt sove gen... Men har de generelt i hendes fars familie.

NYD DET

Anmeld

9. juli 2012

MortilElias2010

Sujan skriver:

Har altid ladet vores søn sove til han vågner undtagen hvis vi skulle noget vigtigt såsom læge, tandlæge eller lign. og så er det sket et par gange for at komme i dagpleje 

Anmeld

9. juli 2012

Guldimaven

Altså, jeg har lært af ikke og vække min søn..

Han fik en aften lov til at sove, fordi jeg tænkte han havde brug for det.. Men det resluterede i at han var vågen flere timer om natten. Så nu sørger jeg for at holde ham vågen og hvis han sover for tidligt forsøger jeg at vække ham, da det er træls han så er vågen hele natten.

Men nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.