Anbefal en gåvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Mor til Mike

Mike er begyndt at ville gå konstant og mor her har rigtig ondt i armene .. Og hvis jeg sætter ham ned kravler han over til nærmeste genstand og rejser sig op af, så nu tror jeg det er på tide han får en gåvogn..

Men den skal selvfølgelig være 'tung' og stabil så han kan rejse sig, og alligevel skubbe den..

Hvilken en har jeres børn? eller hvilken en ville i anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

K&S

Sandra + Mike skriver:

Mike er begyndt at ville gå konstant og mor her har rigtig ondt i armene .. Og hvis jeg sætter ham ned kravler han over til nærmeste genstand og rejser sig op af, så nu tror jeg det er på tide han får en gåvogn..

Men den skal selvfølgelig være 'tung' og stabil så han kan rejse sig, og alligevel skubbe den..

Anton fik en Thomas Tog gåvogn til hans barnedåb

Han brugte den både til at lege ved, da han ikke kunne kravle endnu - skubbede den, da han kunne kravle og gik lystigt med den, da han endelig begyndte at gå.

Den kan godt køre lidt hurtigt, da den har plastikhjul, men til gengæld kan den skubbes i alle retninger, så han kunne selv vende den

Vi købte også en Brio Walk On, men den synes han slet ikke var så sjov, fordi han ikke kunne dreje den rundt på hjulene (gummehjul).

(jeg har lige lånt et billede af Thomas Tog vognen fra nettet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2012

Koen.

Sandra + Mike skriver:

Vi har været super glade for brios, vi lagde et par tykke bøger i og så tippede den ikke

Anmeld

9. juli 2012

2babygirls

Sandra + Mike skriver:

Vi har den fra brio, da du kan låse den rigtig godt ved hjulene og så en tung bog i kassen.
Vi startede med ikeas men den er alt for løbsk i forhold til brioen, så den har hun fået til udenfor.

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Mike

K&S skriver:

Anton fik en Thomas Tog gåvogn til hans barnedåb

Han brugte den både til at lege ved, da han ikke kunne kravle endnu - skubbede den, da han kunne kravle og gik lystigt med den, da han endelig begyndte at gå.

Den kan godt køre lidt hurtigt, da den har plastikhjul, men til gengæld kan den skubbes i alle retninger, så han kunne selv vende den

Vi købte også en Brio Walk On, men den synes han slet ikke var så sjov, fordi han ikke kunne dreje den rundt på hjulene (gummehjul).

(jeg har lige lånt et billede af Thomas Tog vognen fra nettet)

Mange tak for svar, Mike har desværre allerede en magen til i peter plys, og den tipper når han rejser sig op, så tror simpelthen den bliver for let. Overvejer også den fra Brio, da den ser mere stabil ud. 

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Mike

tanja. skriver:

Vi har været super glade for brios, vi lagde et par tykke bøger i og så tippede den ikke

Mange tak for svaret, overvejer også at anskaffe den, den ser mest stabil ud af dem jeg har kigget på

Anmeld

9. juli 2012

K&S

Mange tak for svar, Mike har desværre allerede en magen til i peter plys, og den tipper når han rejser sig op, så tror simpelthen den bliver for let. Overvejer også den fra Brio, da den ser mere stabil ud. 

Okay, det har slet ikke været et problem for Anton

Brio kan du jo selvfølgelig justere på hjulene, så den kører meget langsomt

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Mike

Baby2påvej skriver:

Vi har den fra brio, da du kan låse den rigtig godt ved hjulene og så en tung bog i kassen.
Vi startede med ikeas men den er alt for løbsk i forhold til brioen, så den har hun fået til udenfor.

Ja, overvejer også den fra brio, men håbede på der var et lidt mere sjovt alternativ, ligeså stabilt, men det ser der ikke helt ud til at være.  

Anmeld

9. juli 2012

Mor til Mike

K&S skriver:

Okay, det har slet ikke været et problem for Anton

Brio kan du jo selvfølgelig justere på hjulene, så den kører meget langsomt

Ja, tror det er bedst den så

Anmeld

9. juli 2012

Maja_4000

Vi har den fra Brio og har været rigtig glade for den .. Især fordi man kan stramme hjulene så den ikke kører så stærkt

Vi lagde en mursten i i starten , så den ikke tippede (:

Kan ikke lige finde andre billeder

Hun er 1½ år nu , og hun bruger den stadig dagligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.