Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger. Har lige målt min søn til 39,3 i feber.
Jeg målte kun fordi at han føles virkelig varm, men ellers er han helt som han plejer.
Kan ikke komme igennem til lægevagten.
Er der nogen der ved om det er alarmerede..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noneother skriver: Ja som overskriften siger. Har lige målt min søn til 39,3 i feber. Jeg målte kun fordi at han føles virkelig varm, men ellers er han helt som han plejer. Kan ikke komme igennem til lægevagten. Er der nogen der ved om det er alarmerede..?
Anton havde også feber i går aftes og her til morgen sagde den 38,9 - men han har heller ingen andre symptomer - han spiser dog ikke rigtig noget, men drikker gerne hele tiden.
Jeg tror måske Antons feber skyldes tænder
Ja som overskriften siger. Har lige målt min søn til 39,3 i feber. Jeg målte kun fordi at han føles virkelig varm, men ellers er han helt som han plejer. Kan ikke komme igennem til lægevagten. Er der nogen der ved om det er alarmerede..?
Så længe han er som han plejer og ikke ligger drøn syg så vil jeg bare se tiden an i aften...39.3 er i den høje ende, men vagtlægen vil spørge til hans velbefindende... og så sige at hvis han har det okay så klæd ham af sådan han kan komme af med varmen og sørge for at han får nok væske....Se hvordan han har det i morgen og så evt. ring til lægen :-)
God bedring med ham
har en lille pige med 39,7 i feber
det er en forkølelses virus som åbenbart er i meget stort omløb for tiden fik vi a vide igår på sygehuset
men er der ikke nogen der tager den nr du ringer eller hvordan ??
K&S skriver: Anton havde også feber i går aftes og her til morgen sagde den 38,9 - men han har heller ingen andre symptomer - han spiser dog ikke rigtig noget, men drikker gerne hele tiden. Jeg tror måske Antons feber skyldes tænder
Ham her har "desværre" alle de tænder han skal ha´så det er ikke det. Bliver bare lidt bekymret når han er så varm.
God bedring med stakkels Anton. Tænder er bare ikke sjovt.
KarinaA skriver: har en lille pige med 39,7 i feber det er en forkølelses virus som åbenbart er i meget stort omløb for tiden fik vi a vide igår på sygehuset men er der ikke nogen der tager den nr du ringer eller hvordan ??
Forbindelsen ryger bare...
For det bare er virus.
Noneother skriver: Ham her har "desværre" alle de tænder han skal ha´så det er ikke det. Bliver bare lidt bekymret når han er så varm. God bedring med stakkels Anton. Tænder er bare ikke sjovt.
Jaaaa, så er det jo ligesom udelukket
Tusind tak og i lige måde med lillemanden...!
Baby2påvej skriver: Når han er som han plejer er der ikke noget alarmerende.Børn får tit meget høj feber uden nogen stor grund.Bar sørg for at han er let påklædt
Når han er som han plejer er der ikke noget alarmerende.Børn får tit meget høj feber uden nogen stor grund.Bar sørg for at han er let påklædt
Han har osse kun en lille body på nu.
Håber virkelig at det bare er forbigående.. Han har bare aldrig rigtig haft så høj feber før, så man bliver lidt
Noneother skriver: Han har osse kun en lille body på nu. Håber virkelig at det bare er forbigående.. Han har bare aldrig rigtig haft så høj feber før, så man bliver lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128