Hjælp -har så ondt ved mit skamben..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Jeg har også haft ret ondt i skambenet længe:0( lidt som Om det var ved at flække på midten! Avs!

Det skal nok bare være sådan - mindes det bare slet ikk med Liva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Det skal nok bare være sådan - mindes det bare slet ikk med Liva..

Ja det er nok "normalt" jeg spurgte min JDM sidst og sagde at det er hvis barnet bevæger hovedet meget så bliver man oftest øm der!

Men spørgsmålaet er hvor ondt det er "normalt" det gør. Jeg kan godt forstå du ikke vil ulejlige FG unødigt, men jeg tænker at der jo ikke kan ske noget ved at at ringe og snakke med en JDM om det. Hellere lige gribe røret og så er dig og din mand trygge ved det?!

Anmeld

9. juli 2012

morethanperfect

Mor til Liva skriver:

Hej piger.

Er i dag 40+0 og har haft kvalme de sidste par timer, men hele dagen har jeg haft så ondt ved mit skamben, at jeg knap nok kan gå... Det gør sindssygt ondt.... Kan slet ikke forestille mig at der skal et barn ud dernede....

Min mand siger at vi skal prøve at ringe til FG, men jeg vil ikk rigtig..

Tror I det kan være tegn på at der snart sker noget, eller kan man bare ha så ondt helt til sidst?

Ved min sidste fødsel oplevede jeg det ikke.

Bækkenløsning ..
Det har jeg , og jeg har VILDT indt i mit skamben ...  

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

Ja det er nok "normalt" jeg spurgte min JDM sidst og sagde at det er hvis barnet bevæger hovedet meget så bliver man oftest øm der!

Men spørgsmålaet er hvor ondt det er "normalt" det gør. Jeg kan godt forstå du ikke vil ulejlige FG unødigt, men jeg tænker at der jo ikke kan ske noget ved at at ringe og snakke med en JDM om det. Hellere lige gribe røret og så er dig og din mand trygge ved det?!

Ja tror det også... Har haft en varmepude på og nu ser jeg hvordan det går i nat..

Ih hvor vil jeg gerne ha det overstået nu

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

morethanperfect skriver:

Bækkenløsning ..
Det har jeg , og jeg har VILDT indt i mit skamben ...  

Jeg har også været sygemeldt mex bækkensmerter, men det har været i lænd og baller, så har ikk været vant til bækkenløsning ved skambenet... Men hvis det er det, så er det jo godt at jeg max har 1 1/2 uge endnu..

Anmeld

9. juli 2012

Annana89

Mor til Liva skriver:

Ja tror det også... Har haft en varmepude på og nu ser jeg hvordan det går i nat..

Ih hvor vil jeg gerne ha det overstået nu

ellers må du se i morgen tidligt når du har hvilet om det er ligeså slemt! Mit er ikke så slemt om morgenen efter jeg har ligget meget! Hvis det stadig er slemt så kan du jo ringe og snakke med din egen JDM.

Ahhh jamen jeg deler jo 100% din fustration! Jeg har det på samme måde, jeg troede jeg var et toldmodigt menneske. Men altså nu har jeg fået så meget vand i benene at en lille rift er sprunget op og siden i morges har det piblet ud med væske! Jeg sys virkelig ikek det er spor sjovt mere!!!

Anmeld

9. juli 2012

L&V

Mor til Liva skriver:

Jeg er sygemeldt med bækkensmerter, men det har aldrig været så slemt og så har det været smerter i lænd og baller og ikk foran...

Da jeg havde det i slem grad var det aller værst der . Ikke fedt når de sku tjekke om hovedet stod fast. Måtte gå med krykker nogle dage

Anmeld

9. juli 2012

morethanperfect

Mor til Liva skriver:

Jeg har også været sygemeldt mex bækkensmerter, men det har været i lænd og baller, så har ikk været vant til bækkenløsning ved skambenet... Men hvis det er det, så er det jo godt at jeg max har 1 1/2 uge endnu..

Min JM sagde også det som regel først kommer i skambenet når man nærmer sig slutningen ..
Jeg har bare været uheldig

Men håber da inderligt for dig der snart sker noget !!  

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

Annana89 skriver:

ellers må du se i morgen tidligt når du har hvilet om det er ligeså slemt! Mit er ikke så slemt om morgenen efter jeg har ligget meget! Hvis det stadig er slemt så kan du jo ringe og snakke med din egen JDM.

Ahhh jamen jeg deler jo 100% din fustration! Jeg har det på samme måde, jeg troede jeg var et toldmodigt menneske. Men altså nu har jeg fået så meget vand i benene at en lille rift er sprunget op og siden i morges har det piblet ud med væske! Jeg sys virkelig ikek det er spor sjovt mere!!!

Haha - ej, undskyld, men det med benet og riften er altså lidt sjovt ( tak fordi du fik mig til at smile )

Tænker også at det kan være at det er bedre i morgen efter en nats hvile, så må jeg se om det tiltager igen!

Ih, glæder mig til vi skal dele baby billeder i stedet for dette

Anmeld

9. juli 2012

Mor til L&S

morethanperfect skriver:

Min JM sagde også det som regel først kommer i skambenet når man nærmer sig slutningen ..
Jeg har bare været uheldig

Men håber da inderligt for dig der snart sker noget !!  

Ja så kan det jo sagtens være det... Godt han kan komme hvornår det skal være så...

1000 tak - har ikke mere tålmodighed tilbage, så håber jeg snart får ham ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.