Kan det mon ligge i generne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er i dag gået 7 dage over tid men stadig ingen positiv test. Jeg regner med at tage en i morgen tidlig.

Jeg snakkede med min mor i dag om det, og hun fortæller mig at hun også først kunne teste positiv sent. Sådan ca. 10 dage over. Så spørgsmålet er; tror I at sådan noget ligesom ligger i generne?? At producerer langsomt hcg? Tænkte også på om det mon ligger i generne hvis ens mor har haft tendens til abort (min mor har ikke, bare et spørgsmål) ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

serinasmor

hmmmm 

det aner jeg ikke ... men jeg synes det er et rigtigt interessant spørgsmål ... 

Jeg kunne godt forestille mig at mængden af produceret hcg var genetisk bestemt ... det er (så vidt jeg ved) også tit at hvis ens mor har kraftige blødninger at man så selv får det ... og begge dele er jo en del af ens hormoner ... 

eller er jeg helt blond her ??

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmmmm 

det aner jeg ikke ... men jeg synes det er et rigtigt interessant spørgsmål ... 

Jeg kunne godt forestille mig at mængden af produceret hcg var genetisk bestemt ... det er (så vidt jeg ved) også tit at hvis ens mor har kraftige blødninger at man så selv får det ... og begge dele er jo en del af ens hormoner ... 

eller er jeg helt blond her ??

Det var nemlig det jeg tænkte på, altså et eller andet sted kan det vel godt give mening, ikke?  

Anmeld

9. juli 2012

La´chrissen

Jeg ved min moster fik opereret moderkagen fordi den ikke selv ville ud. Og hendes datter havde også store problemer med at få den ud. Så hvis sådan noget kan være ens så hvorfor ikke også det med test.
Hvis du er gravid vil man kunne se det i en blodprøve tidligere end i en urin prøve. for den er der

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Jeg ved min moster fik opereret moderkagen fordi den ikke selv ville ud. Og hendes datter havde også store problemer med at få den ud. Så hvis sådan noget kan være ens så hvorfor ikke også det med test.
Hvis du er gravid vil man kunne se det i en blodprøve tidligere end i en urin prøve. for den er der

Det lyder sandsynligt ja Mange tak

Tror dersværre bare jeg skal gå længere tid før lægen vil tage en blodprøve

Anmeld

9. juli 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Det lyder sandsynligt ja Mange tak

Tror dersværre bare jeg skal gå længere tid før lægen vil tage en blodprøve

Det er vist meget forskelligt. Men man kan jo altid spørge

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Det er vist meget forskelligt. Men man kan jo altid spørge

Ja det er rigtigt

Anmeld

9. juli 2012

Dot D

jeg ved ikke om det skyldes dårligere test´s eller? men da min mor ventede mig testede hun først positiv, da hun var næsten halvvejs i graviditeten. hendes læge blev ved med at sige, at hun ikke var gravid, men min mor var stejl og sagde at det var hun sikker på, hun var...

jeg har testet positiv hurtigt ved begge mine graviditeter, så i vores tilfælde var der ingen sammenligning

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

jeg ved ikke om det skyldes dårligere test´s eller? men da min mor ventede mig testede hun først positiv, da hun var næsten halvvejs i graviditeten. hendes læge blev ved med at sige, at hun ikke var gravid, men min mor var stejl og sagde at det var hun sikker på, hun var...

jeg har testet positiv hurtigt ved begge mine graviditeter, så i vores tilfælde var der ingen sammenligning

Nej okay, det kan jeg godt se 

Anmeld

10. juli 2012

smlmea

Ved ikke om der er arvelig blandet ind i det,men det er ikke mængden af HCG,der gør nogen først tester positiv sent,men at de ikke udskiller HCG'en tilstrækkeligt i urinen,så en test kan opfange det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.