så er milen sendt :/ blanede følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Anonym trådstarter

så fik jeg sendt mailen om at min datters far ikke overholder det der er aftalt.. 

til mødet fårslo juristen at faren kunne gå en tur når vores barn sov.. for så kunne jeg lave noget andet end at sidde og vente på a hun vågnede, (er ikke tryg ved at han er alene i mit hjem med mine ting da je mangler en del ting fra da vi borede sammen, han har lange fingre)

og så skulle jeg bare kontakte ham ligeså snart hun er vågen.. 

kan heller ikke se hvorfor han bare vil sidde når hun alligevel ligger og sover .. 

og jeg har brug for at kunnelave med til hende,lægge tøj sammen, eller bare rydde op når hun endelig sover.. 

men har det lidt skidt med det, og er vildt bange for hans reaktion på det  

ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, måske bare lidt konstruktiv feed-back 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

UnderCover37

Dette er ikke en kritik men jeg undrer mig bare: Hvorfor er han der ikke på et tidspunkt hvor hun ikke skal have sin middagslur så han samlet får mere tid med hende end han gør når hun skal sove i mellemtiden?

- Til det andet så er det fint nok at du gør opmærksom på at aftalerne ikke overholdes når nu der foreligger sådanne og du skal jo også kunne være i dit eget hjem.

Var det en mulighed at I henlægger samværet til et 3 sted - hans eller dine forældre så I ikke skal håndtere jeres stridigheder i den tid han skal tilbringe sammen med sit barn evt?

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Dette er ikke en kritik men jeg undrer mig bare: Hvorfor er han der ikke på et tidspunkt hvor hun ikke skal have sin middagslur så han samlet får mere tid med hende end han gør når hun skal sove i mellemtiden?

- Til det andet så er det fint nok at du gør opmærksom på at aftalerne ikke overholdes når nu der foreligger sådanne og du skal jo også kunne være i dit eget hjem.

Var det en mulighed at I henlægger samværet til et 3 sted - hans eller dine forældre så I ikke skal håndtere jeres stridigheder i den tid han skal tilbringe sammen med sit barn evt?

han bor i sønderjylland, og jeg i nordjylland, så det skal foregå i mit hjem da det i hendes unge alder ville være synd med transporten.. 

mine forældre HADER HAM, og tror ikke han slipper levende fra et møde med min far efter den behandling han har givet mig og min datter igennem de sidste 9 måneder.. 

men han sad bare og stirrede ud i luften da han var her fredag, og jeg smækkede en dvd på som jeg så kunne se imens jeg ventede på at hun vågnede..

grunden til t han kommer der, er at han kommer så langt væk fra og insistere på at det ikke er tidligere (har informeret om at han kan resikere at hun sover til 16 hvor samvær slutter) men han synes ikke at have mulighed for at komme før .. 

Anmeld

9. juli 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

han bor i sønderjylland, og jeg i nordjylland, så det skal foregå i mit hjem da det i hendes unge alder ville være synd med transporten.. 

mine forældre HADER HAM, og tror ikke han slipper levende fra et møde med min far efter den behandling han har givet mig og min datter igennem de sidste 9 måneder.. 

men han sad bare og stirrede ud i luften da han var her fredag, og jeg smækkede en dvd på som jeg så kunne se imens jeg ventede på at hun vågnede..

grunden til t han kommer der, er at han kommer så langt væk fra og insistere på at det ikke er tidligere (har informeret om at han kan resikere at hun sover til 16 hvor samvær slutter) men han synes ikke at have mulighed for at komme før .. 

Ja okay, det kan jeg godt se - det er egentligt underligt at han ikke prioriterer hendes vågne timer - men ham om det...

Kan godt se det ikke skal være hos dine forældre så og at der ikke er andet for end at forsøge at få ham til at overholde aftaler via advokaten selvom det sgu er trist!!

Anmeld

9. juli 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Ja okay, det kan jeg godt se - det er egentligt underligt at han ikke prioriterer hendes vågne timer - men ham om det...

Kan godt se det ikke skal være hos dine forældre så og at der ikke er andet for end at forsøge at få ham til at overholde aftaler via advokaten selvom det sgu er trist!!

ja det er sku trist, man kan heller ikke forstå de ikke har fået skrevet det ned ... 

og er bange for at han begynder at sige det aldrig var aftalen osv.. 

Anmeld

9. juli 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

ja det er sku trist, man kan heller ikke forstå de ikke har fået skrevet det ned ... 

og er bange for at han begynder at sige det aldrig var aftalen osv.. 

Det forstår jeg godt du er bange for - men hvis det er tilfældet så skal I vel "bare" i statsamtet igen og ha lavet en "ny" aftale som de får skrevet ned?

Det nytter jo ikke at der er flere gnidninger mellem forældrene end højst nødvendigt under samvær og det må de vel også kunne forstå i statsamtet...

Øv det er kedeligt for jer at det skal være på den måde overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.