Hvad goer i for at holde det frisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

Gravid2012

ja som overskriften lyder, hvad goer i for at holde det frisk ?

Vi laver fx en gang imellem en seddel til hinanden, hvor vi skriver 5 ting vi elsker ved den anden og 5 ting der irretere ved den anden.

Fx skriver han nogen gange:

jeg elsker at du holder saa meget af mig....

Jeg elsker naar du finder paa noget nyt vi kan lave

osv.

Det irretere mig at du er saa jaloux

Det irretere mig naar du raaber af mig

osv...

og saa proever vi hver isaer at aendre lidt paa de ting der irretere den anden...

Hvad goer i??? er der nogen der har datenight? eller hvad finder i paa?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

B&J

Sjovt du skriver det med de små stykke papir det gør vi også og det er en fantastisk måde...

vi er også gode til at ligge små sms beskeder til hinanden...

min kæreste er god til at få mig til at grine...

vi er gode til at kramme og kysse

Anmeld

9. juli 2012

Gravid2012

B&J skriver:

Sjovt du skriver det med de små stykke papir det gør vi også og det er en fantastisk måde...

vi er også gode til at ligge små sms beskeder til hinanden...

min kæreste er god til at få mig til at grine...

vi er gode til at kramme og kysse

ja syntes det er en fantastisk maade.. og saa faar man jo ogsaa lidt ros uhh sms beskeder.. dem har vi helt glemt, det goer vi slet ikke mere, kunne vaere vi skulle proeve det..

krammer og kysser

Anmeld

9. juli 2012

B&J

Gravid2012 skriver:

ja syntes det er en fantastisk maade.. og saa faar man jo ogsaa lidt ros uhh sms beskeder.. dem har vi helt glemt, det goer vi slet ikke mere, kunne vaere vi skulle proeve det..

krammer og kysser

jaaa du har helt ret... jeg elsker hvis jeg lige ser på mobilen så kan der ligge en sød sms besked og det reder jo bare alt det er fantastisk

Anmeld

9. juli 2012

FruK

Vi skriver små søde/frække sms'er til hinanden i løbet af dagen. Nogle gange ikke andet end et hjerte, kys eller "jeg savner dig".

Vi har ingen fælles børn endnu, og min søn er hos sin far halvdelen af tiden, så vi har masser af "kærestetid" - det nyder vi!

Anmeld

9. juli 2012

Gravid2012

FruK skriver:

Vi skriver små søde/frække sms'er til hinanden i løbet af dagen. Nogle gange ikke andet end et hjerte, kys eller "jeg savner dig".

Vi har ingen fælles børn endnu, og min søn er hos sin far halvdelen af tiden, så vi har masser af "kærestetid" - det nyder vi!

kan se sms'er er meget populaere....det maa jeg hellere faa strammet op paa!

det maa vaere dejlig med saa meget kaerestetid, saa har i jo en masse datenights

Anmeld

9. juli 2012

FruK

Gravid2012 skriver:

kan se sms'er er meget populaere....det maa jeg hellere faa strammet op paa!

det maa vaere dejlig med saa meget kaerestetid, saa har i jo en masse datenights

Nemlig.  Vi snakkede faktisk om forleden, om vi kan tillade os at spørge den stores far og hans kæreste, om de ikke vil have vores den lille med hver anden uge, når jeg har født!

Ej selvfølgelig ville jeg hellere have min søn altid - men det er lidt luksus med så meget voksentid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.