Hejsa
Jeg tror slet ikke du skal tænke så meget over det. Børn er bedre til at justere sig ind, end vi lige går og regner med
Min datter var 7 mdr da hun begyndte i dp. Men det lå i den anden ende af Aalborg, og skolen jeg gik på, lå 5 min fra mig, så jeg brugte 3 timer dagligt på transport for at komme frem og tilbage.
Jeg fik hende så flyttet i en vuggestue tæt på hvor vi boede efter 2 mdr. Hvilket hun klarede uden problemer. Der var hun i en mdr, inden jeg fandt ud af at jeg ville flytte fra byen, så efter 1 1/2 mdr i vuggestue flyttede vi til Thisted hvor der ikke var ledige vuggestue pladser. Hun kom så i dp, imens vi stod på venteliste.
Da der så endeligt kom en ledig plads, var vi blevet så glade for dp, at jeg ikke nænnede at flytte hende igen.
Men pointen er at jeg aldrig mærkede noget på hende.
Hun er i dag en meget velfungerende og genert lille pige
Hun har tildenser til at gå meget rundt med de voksne i hånden i bh. Men jeg tænker ikke at det har noget med de flytninger dengang. Det skyldtes nok nærmere en kombination af generthed og en mor der har knyttet sig for meget til hende.
Men lad være med at føle så meget skyld, dit barn skal nok klare det. Og hvem ved måske kommer i til at blive så glad for dp, og så lader jeres barn blive der
Knus Pernille
Anmeld