Hiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2012

CharlieHarper

Min kone er blevet testet negativ for HIV og vi har været sammen i over 2 1/2 år. Jeg skal testes, men er virkelig bange for HIV. Lægen siger der er 99,99 % chance for at jeg også er negativ for ellers havde konen jo været smittet. Kan nogen hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

dukke

CharlieHarper skriver:

Min kone er blevet testet negativ for HIV og vi har været sammen i over 2 1/2 år. Jeg skal testes, men er virkelig bange for HIV. Lægen siger der er 99,99 % chance for at jeg også er negativ for ellers havde konen jo været smittet. Kan nogen hjælpe mig?

Det skal du ikke være så nervøs for. Som lægen siger hvis du ha det så har din kone det også

Anmeld

9. juli 2012

CharlieHarper

Man er bare så nervøs for ønsker virkelig at min kone og jeg får børn. Har altid hadet den sygdom.

Anmeld

9. juli 2012

dukke

CharlieHarper skriver:

Man er bare så nervøs for ønsker virkelig at min kone og jeg får børn. Har altid hadet den sygdom.

Det kan jeg godt forstå i ønsker og hvem hader ikke den sygdom

Anmeld

9. juli 2012

UnderCover37

HIV er en frygtelig sygdom alle bør frygte - men det sagt så er risikoen for at blive smittet med HIV i Danmark ikke overhængende stor hvis man ikke udviser risikoadfærd.

Men, det er stadig vigtigt både at beskytte sig imod mulig smitte samt blive testet hvis man mener der er god grund til det.

Du kan evt. læse mere om HIV, AIDS og smitte her: http://www.ssi.dk/service/sygdomsleksikon/h/aids%2 0-%20hiv.aspx

Anmeld

9. juli 2012

**Ønskebabyen

CharlieHarper skriver:

Når din kone er testet negativ for det, synes jeg ikke du burde bekymre dig så meget om din test. Jeg vil gerne vædde med dig om at den også er negativ

Er der en chance for du kan være HIV-smittet siden du er så nervøs?????

Anmeld

9. juli 2012

CharlieHarper

Nej men jeg har bare altid været frygtelig bange for det lort

Anmeld

9. juli 2012

L&V

CharlieHarper skriver:

Med mindre du ved du har været udsat for smitte fare så er risikoen jo så minimal her i landet at der ikke er noget at være nervøs over og når din kone nu er testet nagativ jamen så er der da ingen grund til at bruge krudt på at tænke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.