Flad hæklet bil opskrift søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.291 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Levi&LilysMor

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave små hæklede flade biler til insektnettet til barnevognen, men har googlet mig frem og tilbage uden held

Der er vel ikke en af jer hækledamer, som har en opskrift på denne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

MomInTheMaking

LevisMor skriver:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave små hæklede flade biler til insektnettet til barnevognen, men har googlet mig frem og tilbage uden held

Altså umiddelbart tænker jeg det er en ret svær ting at lave så det bliver pænt.:/ Jo, mindre arbejdet er jo "grimmere" bliver det (Synes jeg.)

Men synes ikke det burde være super indviklet, en bil er jo bare en "kasse" med en mindre kasse foran (forenden) evt en mindre kasse bag på som bagende en firkant til vindue og to runde til hjul. HVis det giver mening for dig?

Det er jo begrænset hvor detaljeret det kan blive når det skal være så småt.

Anmeld

9. juli 2012

mariamiss6

LevisMor skriver:

Har du prøvet Google   https://www.google.dk/search?q=Lille+h%C3%A6klet+bil&hl=da&prmd=imvnsfd&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mST6T87QKoiztAbCp5DoBQ&ved=0CEEQ_AUoAQ&biw=1600&bih=775

Anmeld

12. juli 2012

MomInTheMaking

13. juli 2012

mariamiss6

.. men hun vil jo have den skal være flad? xD

Jeg synes da også der var flere flade? Endda nogle som skulle bruges til fluenet  

Jeg forsøgte også at lave en selv, men det gik ikke helt efter planen, og klokken blev så mange... Ville ellers gladeligt have skrevet opskriften ind her....

http://noerklehjoernet.blogspot.dk/2012/04/hklede-blomster-hjerter-biler-oma.html

Anmeld

13. juli 2012

MomInTheMaking

mariamiss6 skriver:

Jeg synes da også der var flere flade? Endda nogle som skulle bruges til fluenet  

Jeg forsøgte også at lave en selv, men det gik ikke helt efter planen, og klokken blev så mange... Ville ellers gladeligt have skrevet opskriften ind her....

http://noerklehjoernet.blogspot.dk/2012/04/hklede-blomster-hjerter-biler-oma.html

Så tror jeg både TS og jeg mangler de øjne der kan se flade hæklede biler, for jeg kiggede på flere sider og kunne slet ikke se nogen xD haha..

Men dem du har lavet er totalt fine, dem ville jeg gerne have på mit fluenet.. hvis jeg havde en dreng. Det er en meget god ide at vinduerne er "huller".. Havde selv tankemæssigt kastet mig ud i noget med at skifte farve eller at lave en "firkant" at sætte på. xD hehe

Anmeld

13. juli 2012

Levi&LilysMor

Fandt en opskrift på en 3d hæklet bil og så lavede jeg kun forsiden på den, så den blev flad og de blev så flotte, lægger ind når de er kommet på nettet 

Anmeld

13. juli 2012

mariamiss6

Mom In The Making skriver:

Så tror jeg både TS og jeg mangler de øjne der kan se flade hæklede biler, for jeg kiggede på flere sider og kunne slet ikke se nogen xD haha..

Men dem du har lavet er totalt fine, dem ville jeg gerne have på mit fluenet.. hvis jeg havde en dreng. Det er en meget god ide at vinduerne er "huller".. Havde selv tankemæssigt kastet mig ud i noget med at skifte farve eller at lave en "firkant" at sætte på. xD hehe

Jamen det er ikke nogen jeg har lavet hahahahhahhaha, det er da nogle jeg fandt på det link jeg satte ind til at starte med

TS, jeg glæder mig til at se din opskrift, og billederne ikke mindst :D

Anmeld

13. juli 2012

MomInTheMaking

mariamiss6 skriver:

Jamen det er ikke nogen jeg har lavet hahahahhahhaha, det er da nogle jeg fandt på det link jeg satte ind til at starte med

TS, jeg glæder mig til at se din opskrift, og billederne ikke mindst

fuck jeg er træt i dagxD Længe siden jeg sidst har fattet så meget hat af det hele... Men anyways.. så glæder jeg mig nu også til at se resultatet af TS's anstrengelser,^^

Anmeld

25. juli 2012

Stivdie

Jeg kunne også virkelig godt bruge sådan en opskrift! Hvis en af jer finder den gyldne vej, må I meget gerne dele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.