negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

onlyme

Min datter er 4 dage gammel, og hun er født med sindsygt, og her mener jeg overdrevet lange negle,. hun er helt kradset og kradtet til i hovedet,.! jeg har nulleret det af jeg kunne men de er enormt enormt lange,.!
Hvad gør jeg der ?
Har hørt noget om man ikke må klippe neglene så tidligt :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Janni.

Vores sp anbefalede os at klippe Silas's negle. Så jeg ville klippe dem.

Anmeld

8. juli 2012

heidi30

Jeg kunne forsigtigt "pille" dem af Malte da han var mindre, ofte imens han ammede hos mig.

Kan du ikke gøre det til de kommer ned i en mindre længde?

Anmeld

8. juli 2012

Team Putte

onlyme skriver:

Min datter er 4 dage gammel, og hun er født med sindsygt, og her mener jeg overdrevet lange negle,. hun er helt kradset og kradtet til i hovedet,.! jeg har nulleret det af jeg kunne men de er enormt enormt lange,.!
Hvad gør jeg der ?
Har hørt noget om man ikke må klippe neglene så tidligt :s

Ida er 14 dage men allerede lige efter fødslen sagde jm at de kunne nulres eller klippes hvis man ik kunne nulre dem Ida har oz enormt lange negle

Anmeld

8. juli 2012

Koen.

For en gangs skyld er jeg ikke enig med min søster (janni.) Men jeg ville give hende et par kradseluffer på, de anbefaler ikke at klippe dem pga de kan hænge samme med huden og så får man klippet i det i stedet

Anmeld

8. juli 2012

Janni.

tanja. skriver:

For en gangs skyld er jeg ikke enig med min søster (janni.) Men jeg ville give hende et par kradseluffer på, de anbefaler ikke at klippe dem pga de kan hænge samme med huden og så får man klippet i det i stedet

Man klipper jo ikke på samme måde som ved ældre børn og voksne.

Anmeld

8. juli 2012

B&J

hvis jeg ikke kunne nulle dem af filede jeg dem stille og roligt

Anmeld

8. juli 2012

modesty

Det er ikke alle børns negle der kan nuldres. Jeg klippede min drengs negle fra han var helt lille, uden problemer. Man skal selvfølgelig være forsigtig og ikke klippe for langt ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.