Hælp mig lige en gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2012

Anonym trådstarter

er det ok ens mand bare køre på arbejede en lørdag aften uden i snakker sammen om dette.

Jeg sidder alene tilbage her med 4 børn han blev ringede op og 1 time efter kørte han.

Ok pengen er da ok men stadig syntes jeg det er tavligt.Ja og ikke første gang det sker.

hvad siger du???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

er det ok ens mand bare køre på arbejede en lørdag aften uden i snakker sammen om dette.

Jeg sidder alene tilbage her med 4 børn han blev ringede op og 1 time efter kørte han.

Ok pengen er da ok men stadig syntes jeg det er tavligt.Ja og ikke første gang det sker.

hvad siger du???

Altså jeg har det sådan at alt er med måde.. 

Man er jo nødt til at passe sit arbejde, idag er det svært og få arbejde.. Og kommer man ikke, finder de bare en anden til at overtage det job ! 

Jeg ved godt det er træls en lørdag aften.. Men her er der bare sådan at bliver man 1-2-3-4 timer forsinket .. Så er der ikke noget at gøre ved det .. Bare man lige giver besked når man engang er ved en tlf.. 

Anmeld

8. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hvad siger du???

selvfølgelig kan det være trist at sidde alene hjemme, MEN det er altså hans arbejde - og han gør det for at forsørge jeres børn

Anmeld

8. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

hvad siger du???

ja, det er traels, men hvad skal han goere? Sige nej hver gang? Det er jo hans arbejde og det skal passes.

Anmeld

8. juli 2012

Jones

Det er ok hvis det er en nødvendighed for at opretholde hans job. Det er ikke ok hvis han tager imod så meget overarbejde for at slippe for at være derhjemme med hans kone og børn. Og ja, det er der faktisk mange der gør.

Anmeld

8. juli 2012

TeamRocket

Sådan er det jo med visse arbejde. Vi kan jo ikke alle have valgfri mødetider osv. Jeg synes bare du skal være glad for han har et arbejde. Men altså hvis han gør det hver weekend kan jeg godt se problemet, men ellers ikke

Anmeld

8. juli 2012

Kløver

Jones skriver:

eniDet er ok hvis det er en nødvendighed for at opretholde hans job. Det er ikke ok hvis han tager imod så meget overarbejde for at slippe for at være derhjemme med hans kone og børn. Og ja, det er der faktisk mange der gør.

Jeg er enig

Ts: hvilket slags arbejde har din mand ?

Anmeld

8. juli 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

hvad siger du???

Som tiderne er lige nu tror jeg bare man skal være lad for at have et

Men forstår da godt det er træls.... Har selv en kæreste der arbejder meget.

Anmeld

8. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

hvad siger du???

I min verden er det ikke ok at han kører uden at I er blevet enige om det og da især ikke når du så sidder der selv med børnene.

Anmeld

8. juli 2012

Aprilmor11

Jones skriver:

Det er ok hvis det er en nødvendighed for at opretholde hans job. Det er ikke ok hvis han tager imod så meget overarbejde for at slippe for at være derhjemme med hans kone og børn. Og ja, det er der faktisk mange der gør.

Kan ikke være mere enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.