Er efter beregninger ca 4+4/5 i dag(hvis gravid) , tog en test tirsdag og en torsdag, begge negative. Mine bryster er en smule ømme, mest om aftenen dog. Jeg har murren i underlivet, ondt i lænden. Kvalme og sure opstød.. Jeg tisser tit, mest om natten egentlig og så er jeg bare SÅ træt men når jeg så ligger mig enten til at sove eller for at få en lur, så er jeg lysvågen. Så er der selvfølgelig den berømte "Jeg har ikke fået min menstruation"...
Har planer om at prøve at teste på mandag eller tirsdag, hvis der ikke er dukket noget op endnu .. Jeg er så ræd for at det bliver en negativ test og at jeg så får mens.. Jeg er bange for om det bare er noget jeg bilder mig ind, fordi jeg ønsker det så inderligt
Jeg googler alt muligt og prøver at trøste mig selv med at jeg bare er en der tester sent og ja sådan kører den derud af. Jeg kigger på hvordan babyen ville udvikle sig i denne uge hvis jeg er gravid? Jeg er bange for at det måske bare bidrager endnu mere til at det måske bare er ren indbildning 
Min mor ønsker selvfølgelig at blive mormor og hun skriver hver dag til mig om hvordan det går, om der er sket noget nyt og hun siger at for hver dag der går, er hun mere overbevist om at jeg er gravid, for sådan synes hun det lyder som om.. Jeg er bare virkelig bekymret for om det er indbildning...
Skulle bare lige ud med nogle tanker og bekymringer .. 

Anmeld