Er bare SÅ bekymret :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Anonym trådstarter

Er efter beregninger ca 4+4/5 i dag(hvis gravid) , tog en test tirsdag og en torsdag, begge negative. Mine bryster er en smule ømme, mest om aftenen dog. Jeg har murren i underlivet, ondt i lænden. Kvalme og sure opstød.. Jeg tisser tit, mest om natten egentlig og så er jeg bare SÅ træt men når jeg så ligger mig enten til at sove eller for at få en lur, så er jeg lysvågen. Så er der selvfølgelig den berømte "Jeg har ikke fået min menstruation"... 

Har planer om at prøve at teste på mandag eller tirsdag, hvis der ikke er dukket noget op endnu .. Jeg er så ræd for at det bliver en negativ test og at jeg så får mens.. Jeg er bange for om det bare er noget jeg bilder mig ind, fordi jeg ønsker det så inderligt Jeg googler alt muligt og prøver at trøste mig selv med at jeg bare er en der tester sent og ja sådan kører den derud af. Jeg kigger på hvordan babyen ville udvikle sig i denne uge hvis jeg er gravid? Jeg er bange for at det måske bare bidrager endnu mere til at det måske bare er ren indbildning

Min mor ønsker selvfølgelig at blive mormor og hun skriver hver dag til mig om hvordan det går, om der er sket noget nyt og hun siger at for hver dag der går, er hun mere overbevist om at jeg er gravid, for sådan synes hun det lyder som om.. Jeg er bare virkelig bekymret for om det er indbildning...

Skulle bare lige ud med nogle tanker og bekymringer .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Leonora

Jeg kender så godt til dine tanker. Har selv været det igennem flere gange.

Jeg testede først positiv et par dage over forventet mens.
Hvor langt er du over?

Jeg håber på dine vegne at den er positiv mandag

Knus Louise

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Jeg kender så godt til dine tanker. Har selv været det igennem flere gange.

Jeg testede først positiv et par dage over forventet mens.
Hvor langt er du over?

Jeg håber på dine vegne at den er positiv mandag

Knus Louise

Det er så træls .. Gid det bare var at man kun havde de symptomer hvis man var gravid og at alle ville kunne teste positiv på forventet mens dag i stedet for flere dage over Jeg er 5 dage over Skulle have haft i mandags og testede negativ tirsdag og torsdag. Mange tak 

Anmeld

7. juli 2012

Leonora

Anonym skriver:

Det er så træls .. Gid det bare var at man kun havde de symptomer hvis man var gravid og at alle ville kunne teste positiv på forventet mens dag i stedet for flere dage over Jeg er 5 dage over Skulle have haft i mandags og testede negativ tirsdag og torsdag. Mange tak 

Ja det er drøn træls

Med min 2 graviditet blev jeg gravid helt uden for min ÆL. Vi var kun sammen den ene gang den måned og det var ikke på det tids jeg havde ÆL (eller mente den burde være)

Måske er din cyklus også skæv og at du derfor har test dag senere end du tror.

Håber du får to streger mandag

Hvor længe har i prøvet?

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Ja det er drøn træls

Med min 2 graviditet blev jeg gravid helt uden for min ÆL. Vi var kun sammen den ene gang den måned og det var ikke på det tids jeg havde ÆL (eller mente den burde være)

Måske er din cyklus også skæv og at du derfor har test dag senere end du tror.

Håber du får to streger mandag

Hvor længe har i prøvet?

Ja den har jeg også overvejet om det kunne være. Det er 7. forsøg :/

Anmeld

7. juli 2012

Leonora

Anonym skriver:

Ja den har jeg også overvejet om det kunne være. Det er 7. forsøg :/

Jeg håbet det er sådan det hænger sammen

Jeg var 1 1/2 år om at blive gravid første gang og 5 måneder 2 gang. Så kender godt til den lange ventetid.
Det skal nok lykkes for dig

Go aften

Anmeld

7. juli 2012

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Jeg håbet det er sådan det hænger sammen

Jeg var 1 1/2 år om at blive gravid første gang og 5 måneder 2 gang. Så kender godt til den lange ventetid.
Det skal nok lykkes for dig

Go aften

Jo tak - i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.