Vores lille Madison - lidt billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

samantha1986

Jeg lovede en bruger herinde af vise lidt billeder af vores lille pige. Hun bliver en måned i morgen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Dot D

hvor er hun kær....

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Dot D skriver:

hvor er hun kær....

Mange tak. Hun er dog blevet større nu, men det er selvfølgelig kæresten der har alle de billeder

Anmeld

7. juli 2012

Dot D

samantha1986 skriver:

Mange tak. Hun er dog blevet større nu, men det er selvfølgelig kæresten der har alle de billeder

minderne flyver godt nok, når jeg ser sådan en lille sød bebs... synes det var i går, mine var så små, men det er alligevel 4 og 7 år siden

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Dot D skriver:

minderne flyver godt nok, når jeg ser sådan en lille sød bebs... synes det var i går, mine var så små, men det er alligevel 4 og 7 år siden

Tiden den går godt nok stærkt. Så må du da have en lille bebs igen ;-)

Anmeld

7. juli 2012

Dot D

samantha1986 skriver:

Tiden den går godt nok stærkt. Så må du da have en lille bebs igen ;-)

det går desværre ikke... jeg er sååå dårlig til at være gravid. har haft meget slem bækkenløsning begge gange og end i kørestol. anden gang fik jeg også svangerskabsforgiftning og var indlagt i 43 dage...

så ikke flere børn til os... men vi har også to lækre unger, én af hver slags, så dem nyder vi rigtigt meget

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Dot D skriver:

det går desværre ikke... jeg er sååå dårlig til at være gravid. har haft meget slem bækkenløsning begge gange og end i kørestol. anden gang fik jeg også svangerskabsforgiftning og var indlagt i 43 dage...

så ikke flere børn til os... men vi har også to lækre unger, én af hver slags, så dem nyder vi rigtigt meget

Ja det kan jeg godt forstå du ikke vil udsætte dig selv for. Og når du har to skønne unger så er der heller ikke nogen grund til det

Anmeld

7. juli 2012

chicka23

Hvor ser hun dejlig ud 

Anmeld

7. juli 2012

MorDk

Ejjjj hvor er HUN dejlig ♥

Ihhh kan næsten ikke vente til min lille Freya kommer ud *S*

Anmeld

7. juli 2012

CamillaSoefelt

samantha1986 skriver:

Jeg lovede en bruger herinde af vise lidt billeder af vores lille pige. Hun bliver en måned i morgen.

Nååårh, hun er over sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.