Motiv hårspænder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

mariamiss6

Jeg har lavet de her hårspænder Jeg synes de er SÅ søde...

Jeg har broderet på notivet, med et stykke filt bag på, og så sat endnu et stykke filt på, med et hårspænde i, og så syet i kanten, hele vejen rundt.

På grund af filten sidder de fantastisk godt fast i så godt som alt slags hår, selv baby hår :D

Hvad synes i?

Findes selvfølgelig også på min blog   http://mariamiss6.wordpress.com/2012/07/01/motiv-harspaender-diy/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

ESV

mariamiss6 skriver:

Jeg har lavet de her hårspænder Jeg synes de er SÅ søde...

Jeg har broderet på notivet, med et stykke filt bag på, og så sat endnu et stykke filt på, med et hårspænde i, og så syet i kanten, hele vejen rundt.

På grund af filten sidder de fantastisk godt fast i så godt som alt slags hår, selv baby hår

Hvad synes i?

Findes selvfølgelig også på min blog   http://mariamiss6.wordpress.com/2012/07/01/motiv-harspaender-diy/

Aiiiiiiiii de er fine!! Godt lavet, jeg æææææææælsger sommerfugle.

Anmeld

7. juli 2012

wamse

De er super fine

Anmeld

7. juli 2012

mariamiss6

ESV skriver:

Aiiiiiiiii de er fine!! Godt lavet, jeg æææææææælsger sommerfugle.

Takker, du kan se på min blog hvordan du kan lave dem selv, hvis det skulle være Rigtig nemt lille hyggeprojekt. Fylder SÅ lidt, og alt laves jo i hånden, så det er et ret godt taskeprojekt

Hey, måske skulle jeg sy en taske, til taskeprojekter, så jeg kan have projekttasken med i tasken (tasker tasker tasker......)

Anmeld

7. juli 2012

mariamiss6

wamse skriver:

De er super fine

Takker... Hvad fanden fodrer du dine unger med? Er du ikke bange for hun vågner op en dag, go er blevet til hulken

Anmeld

7. juli 2012

wamse

mariamiss6 skriver:

Takker... Hvad fanden fodrer du dine unger med? Er du ikke bange for hun vågner op en dag, go er blevet til hulken

Ha ha jeg så lige sådan ud

Vi var en tur ude i legeborgen i går, og vi elsker begge slush ice, og så gik der lidt en sport i, hvem der kunne få den grimmeste tunge

Anmeld

7. juli 2012

mariamiss6

wamse skriver:

Ha ha jeg så lige sådan ud

Vi var en tur ude i legeborgen i går, og vi elsker begge slush ice, og så gik der lidt en sport i, hvem der kunne få den grimmeste tunge

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.