Pigetøj str. 86 søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
991 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

132319

Mærker som: Noa Noa, Wheat, Mini A Ture, KammaKarlo, Norlie osv. H&M og andre billigere mærker er også fint, bare det er klassisk og uden pangfarver og print/striber. Må gerne være eksempelvis blomstret

IKKE mærker som Molo, Katvig, Mala og andet spraglet tøj.

Det skal helst være vasket i parfumefrit vaskemiddel og så skal det ikke koste spidsen af en jetjager

Lad mig se om du har noget jeg kan bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

132319

Maria. skriver:

Jeg har lidt

https://www.baby.dk/debat/181905pi1/toej--piger/12-aar-toej-til-prinsessen-str--8086.aspx

Jeg har kigget og det var umiddelbart kun retrosommerdragten der var noget men portoen er jo bare så dyr for kun én ting

Anmeld

7. juli 2012

Maria.

132319 skriver:

Jeg har kigget og det var umiddelbart kun retrosommerdragten der var noget men portoen er jo bare så dyr for kun én ting

Ja, det er så irriterende.. Den brune buksedragt og den stribede kjole fra H&M er ellers også rigtig søde!! Ja, eller det er det hele jo, men du ville gerne have det klassisk..

Anmeld

7. juli 2012

132319

Maria. skriver:

Ja, det er så irriterende.. Den brune buksedragt og den stribede kjole fra H&M er ellers også rigtig søde!! Ja, eller det er det hele jo, men du ville gerne have det klassisk..

Heh ja, jeg er en smule kræsen 

Anmeld

7. juli 2012

Mor1012

132319 skriver:

Mærker som: Noa Noa, Wheat, Mini A Ture, KammaKarlo, Norlie osv. H&M og andre billigere mærker er også fint, bare det er klassisk og uden pangfarver og print/striber. Må gerne være eksempelvis blomstret

Det skal helst være vasket i parfumefrit vaskemiddel og så skal det ikke koste spidsen af en jetjager

god eftermiddag

jeg har str 86 , ved egentlig ik helt hvad det er af mærke, men jeg har billederne du kan se

prisen er 10 og 20 kr

Anmeld

7. juli 2012

Mor1012

132319 skriver:

https://www.baby.dk/debat/180823pi1/toej--piger/str-8086-10-og-20-kr-pr-del-.aspx#GoToMessage her er et link

+ har lige lagt en dukkeseng og dukkevogn ind hvis det er noget

Anmeld

7. juli 2012

Maria.

132319 skriver:

Heh ja, jeg er en smule kræsen 

Det skal man være

Anmeld

7. juli 2012

LotteN

her er mit i str 86 og det er hovedsageligt priser på 10-15 kr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2012

Laulund87

Jeg kan lige kigge, måske jeg kan sende nogle mms'er som jeg har gjort før?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.