Hvorfor gik i så fra hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2012

Anonym trådstarter

Inspiration fra den anden debat om hvorvidt man er gået fra hinanden inden de to første leveår af ens barn..

På grund af at opgaven med barnet var for stort for en af parterne, fordi i prøvede at reparere med et barn og det mislykkedes, eller en helt trejde grund?

Jeg er blot nysgerrig

Det er tilladt at svare anonymt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Anonym

(Ikke TS)

Absolut ingen intimitet, hverken under graviditeten eller efterfølgende.

Han ville ganske enkelt ikke røre mig med en ildtang og sådan et forhold kunne jeg på ingen måde leve i!

Anmeld

7. juli 2012

Anonym

ikke ts..

jamen min eks, var bare et røvhul.. undskyld sproget. han mente jeg skulle lave det hele.. og han bare skulle side og se på damer..

tog ham i og sende billeder til en anden pige en månede før jeg skulle føde.. og så er han bare pige glad. og det ville jeg ikke mere..

i janura begyndte mine føleser for ham og bakke ud, og i feb fik jeg en dep. det var han ligeglad med og ville ikk hjælpe mig, jeg skulle bare til en pykolog. så i maj blev det for meget for mig og sagde vi skulle måske flytte hver for sig i et par måneder og se hva der skete.. men han gik på facebook og rettet det til han var singlen uden og spørger mig og sige hvorfor..  

Anmeld

7. juli 2012

Anonym

Fordi han var mig konstant utro med små piger mellem 15-17, og han løj om alt og han mente at kvindens job var at passe hus og barn og ham og så skulle jeg være parat til sex når han ville da det jo var det jeg var her for
Vores forhold har været dødt siden juni sidste år, og gik fra hinanden i december...

Anmeld

7. juli 2012

Anonym

ikke ts

ved den første var det fordi faderen ikke var moden nok. vi prøvede at få det til at fungere, men han havde bare ikke rigtigt lyst til at være far, og det indså jeg ret hurtigt.

ved barn nr. 2 opdagede jeg (13 uger henne) at den kommende fader var misbruger. han gjorde dog et forsøg på at komme ud af det, men presset og følelsen af ansvar, fik ham hurtigt til at trække sig og falde i igen.

Anmeld

7. juli 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Inspiration fra den anden debat om hvorvidt man er gået fra hinanden inden de to første leveår af ens barn..

På grund af at opgaven med barnet var for stort for en af parterne, fordi i prøvede at reparere med et barn og det mislykkedes, eller en helt trejde grund?

Jeg er blot nysgerrig

Det er tilladt at svare anonymt.

Jeg gik fra min barns far da jeg var 7 uger henne, pga. af vold og hash misbrug fra farens side Det er tilladt at være nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.