hvad lavede i med jeres baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.443 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

Princesspigen

hejsa alle i dejlige mødre..

jeg sad lige og tænkte på hvad man ku lave med baby de første par år ? for baby kan eller opfatter jo ikke så meget tænker jeg..

vi er en lille familie der godt kan lide at opleve ting men er der noget vi kan gøre med baby som den får noget ud af og i hvilke aldre ?

sådan noget som lalandia, bakken, tivoli, zoo osv får de jo først noget ud af når de er lidt større..  ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Isabella_mor

svømmehallen er et rigtig godt sted at starte. det er rigtig godt til at stimulere sanserne

legepladsens sansegynge er også en god ide..

når de kommer i kravlealderen er det også sjovt at komme i sandkasse og lege... 

de fleste børn elsker også at køre i bil/bus/tog og når de bliver store nok til at kunne sidde selv er det også sjovt at køre på cykel..

nu er villads 18 mdr lige om lidt. og han har elsket zoo og vi har været der tre gange nu. (og har fået årskort dertil) og det begyndte vi på da han var de der 7-8 mdr... og så har vi også prøvet at være på bakken.. der var det at der var en masse spændende lyde og mennesker, pjerrot og så ballongyngen ved siden af pjerrot et stort hit...

men helt klart svømmehallen er et godt sted at starte

Anmeld

7. juli 2012

Princesspigen

Isabella_mor skriver:

svømmehallen er et rigtig godt sted at starte. det er rigtig godt til at stimulere sanserne

legepladsens sansegynge er også en god ide..

når de kommer i kravlealderen er det også sjovt at komme i sandkasse og lege... 

de fleste børn elsker også at køre i bil/bus/tog og når de bliver store nok til at kunne sidde selv er det også sjovt at køre på cykel..

nu er villads 18 mdr lige om lidt. og han har elsket zoo og vi har været der tre gange nu. (og har fået årskort dertil) og det begyndte vi på da han var de der 7-8 mdr... og så har vi også prøvet at være på bakken.. der var det at der var en masse spændende lyde og mennesker, pjerrot og så ballongyngen ved siden af pjerrot et stort hit...

men helt klart svømmehallen er et godt sted at starte

sansegynge ?

dem kender jeg ikke ?

Anmeld

7. juli 2012

Isabella_mor

sansegynge ?

dem kender jeg ikke ?

de kaldes vidst også en hønserede.. de der STORE RUNDE gynger hvor der kan sidde 5-6 børn i.. 

Sådan en.

Anmeld

7. juli 2012

Princesspigen

Isabella_mor skriver:

de kaldes vidst også en hønserede.. de der STORE RUNDE gynger hvor der kan sidde 5-6 børn i.. 

Sådan en.

arrr ja okay, dem kender jeg godt  hihi

super tak for dit svar

Anmeld

7. juli 2012

SaNiNa

Her er Naia med vi er i zoo med storbror og hun elsker også dyrene ellers er vi på legepladsen, camping, svømmehallen bare i haven og hygger med bold, sand ja

Nicklas på 3 er helt vild med zoo tiger, løver og skildpadder, vi er også nogle gange på jernbanemuseet for det bedste han ved er tog.

en tur på camping hvor han kan hoppe på hoppepude er bestem også et hit eller bare en tur til  stranden hvor han kan kaste sten i vandet (kan han bruge timer på)

Det er jo kun jeres fantasi som sætter grænser og jeres børn får oplevelse lige meget hvilken alder de oplever det bare på hver deres måde alt efter aldre

Anmeld

7. juli 2012

Princesspigen

SaNiNa skriver:

Her er Naia med vi er i zoo med storbror og hun elsker også dyrene ellers er vi på legepladsen, camping, svømmehallen bare i haven og hygger med bold, sand ja

Nicklas på 3 er helt vild med zoo tiger, løver og skildpadder, vi er også nogle gange på jernbanemuseet for det bedste han ved er tog.

en tur på camping hvor han kan hoppe på hoppepude er bestem også et hit eller bare en tur til  stranden hvor han kan kaste sten i vandet (kan han bruge timer på)

Det er jo kun jeres fantasi som sætter grænser og jeres børn får oplevelse lige meget hvilken alder de oplever det bare på hver deres måde alt efter aldre

min mor fortalte bare at de ikke får ret meget ud af fx zoo det første års tid eller 2 fordi de glemmer det igen med det samme og sådan..  

Anmeld

7. juli 2012

Den lykkelige

Princesspigen skriver:

min mor fortalte bare at de ikke får ret meget ud af fx zoo det første års tid eller 2 fordi de glemmer det igen med det samme og sådan..  

Ja det gør de jo også.. men de bliver trætte og har haft en dejlig dag.. det vel det vigtigste Jeg kan slet ikke huske noget fra jeg var 5-6 år.. men derfor sad vi jo ikke bare hjemme..
Min datter er 16 mdr og har meget længe synes zoo og fodre ænder osv er sjovt.. Og legepladser og tumle rum osv.. det er lykken.. plus udendørs aktiviteter..

Anmeld

7. juli 2012

L&V

Princesspigen skriver:

jeg sad lige og tænkte på hvad man ku lave med baby de første par år ? for baby kan eller opfatter jo ikke så meget tænker jeg..

vi er en lille familie der godt kan lide at opleve ting men er der noget vi kan gøre med baby som den får noget ud af og i hvilke aldre ?

sådan noget som lalandia, bakken, tivoli, zoo osv får de jo først noget ud af når de er lidt større..  ? ? ?

Altså Laura har både gået til babysvømning, svømmet med os for hyggensskyld, gået til sansemotorik, er ofte på legepladsen, været i randersregnskov, jesperhus blomsterpark og her i ferien ska hun på bakken, til havet osv. Og hun syntes det er så hyggeligt det hele.. Selvfølgelig er det ikke noget hun husker hele livet men hun har en dejlig dag og får en på opleveren og vi tager et hav af billeder.. Jeg kan jo heller ik huske alt hva jeg nogensinde har set

Anmeld

7. juli 2012

MosterA

Princesspigen skriver:

Vi har en søn på 10 mdr. og han har de sidste par mdr. været vil med dyr og fisk, så vi har været i Givskud et par gange og i forkellige akvarier.

Han elsker bare at komme ud og opleve noget og se noget nyt. Vi har også haft ham med i Legoland flere gange og selv om ham måske ikke kan huske det bagefter, kan vi tydeligt se på ham at han kan huske det næste gang vi kommer det.

Så der er masser I kan lave med en baby, også det første år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.