Hvad vejede jeres børn da de var en måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

L&V

samantha1986 skriver:

Ja som overskriften lyder hvad vejede jeres børn da de var en måned?

Vores er på modermælkserstatning og hun sulter ikke. Da sp var her for knap to uger siden havde lillepigen taget 600 gram på på 2 uger. Og jeg tror det er det samme igen. Vi skal til fem ugers undersøgelse mandag og hun vejer i hvert fald 5 kg. Ved fødslen vejede hun 3690 gram. 

I går da vi var ude og handle møder vi en kæresten kender pg vi møder vores bank dame. Og begge får sagt på en diskret måde at vores datter er tyk. Men en baby skal da være godt i stand. Og så tyk synes jeg da ikke hun er. 

Laura vejede 5200g ved 5 ugers undersøgelsen og var 3686g ved fødsel så tror det er meget normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

steph0804

Jeg har lige været til 5 ugers undersøgelse med Sif, hun vejer nu 3900g og var 3340g ved fødslen. Hun får en både modermælk og mme, men er lidt småt spisende og en spinkel pige men tager fint på og følger egen kurve.

Anmeld

8. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

samantha1986 skriver:

Ja som overskriften lyder hvad vejede jeres børn da de var en måned?

Vores er på modermælkserstatning og hun sulter ikke. Da sp var her for knap to uger siden havde lillepigen taget 600 gram på på 2 uger. Og jeg tror det er det samme igen. Vi skal til fem ugers undersøgelse mandag og hun vejer i hvert fald 5 kg. Ved fødslen vejede hun 3690 gram. 

I går da vi var ude og handle møder vi en kæresten kender pg vi møder vores bank dame. Og begge får sagt på en diskret måde at vores datter er tyk. Men en baby skal da være godt i stand. Og så tyk synes jeg da ikke hun er. 

Den gyldne regl siger vist 200 g ca. om ugen..

Freya var ved fødsel 3190 g (tabte sig til 2910 da sp var her første gang)

5 ugers undersøgelsen var hun 3700 g og 58 cm

Anmeld

8. juli 2012

B&J

daniel vejede ved fødsel 2810g, og 1 månede efter 3800g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.