jubii :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

sandramor

Hej hej.....

Ville bare lige fortælle at det fortsat går rigtig godt med min store datter og hendes samvær med hendes far

Han er bare så meget på og har fortalt at han bare har fået så mange følelser frem han ikke vidste han havde og er ret sikker på han ikke forsvinder igen

Idag skulle hun så ud til ham for første gang

Jeg tog med derud men ku godt se efter 10min at jeg var helt overflødig hi hi...
Så jeg kørte hjem med Melina igen og så var hun hos ham for i timer og så kom han med hende igen... Og de havde bare hygge sig og spillet en masse spil og snakket en masse og hun fik en hat med hjem fra ham der forestiller en frø og hun render rundt med den hele tiden

Så jeg er bare en lykkelig lykkelig mor lige nu altså G

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

sandramor

Ups undskyld stavefejl..... Hun var der i 2 timer skulle der stå....

Og det skal lige siges hun glæder sig til de skal ses igen

Anmeld

6. juli 2012

sandramor

Wow ikke mange kommentarer

Men pyt kan se mange har læst min glædelig nyhed

Anmeld

6. juli 2012

ønskebørn74

sandramor skriver:

Hej hej.....

Ville bare lige fortælle at det fortsat går rigtig godt med min store datter og hendes samvær med hendes far

Han er bare så meget på og har fortalt at han bare har fået så mange følelser frem han ikke vidste han havde og er ret sikker på han ikke forsvinder igen

Jeg tog med derud men ku godt se efter 10min at jeg var helt overflødig hi hi...
Så jeg kørte hjem med Melina igen og så var hun hos ham for i timer og så kom han med hende igen... Og de havde bare hygge sig og spillet en masse spil og snakket en masse og hun fik en hat med hjem fra ham der forestiller en frø og hun render rundt med den hele tiden

dejlig update... hvor er det bar skønt at i alle kan rumme det... og har glæde ved det!!!!!

Anmeld

6. juli 2012

Madam Blå

sandramor skriver:

Hej hej.....

Sikke da en dejlig update! Må det fortsætte sådan altid!

Anmeld

6. juli 2012

sandramor

ønskebarn74 skriver:

dejlig update... hvor er det bar skønt at i alle kan rumme det... og har glæde ved det!!!!!

Åårh mange tak søde

Ja jeg sys også det er helt fantastisk

Og tror de går en fantastisk tid i møde sammen

Anmeld

6. juli 2012

sandramor

Madam Blå skriver:

Sikke da en dejlig update! Må det fortsætte sådan altid!

Ja det håber jeg også inderligt!!!

Anmeld

6. juli 2012

MortilElias2010

Det er da bare fuldstændig fremragende dejligt!  Kan fornemme din lettelse igennem skærmen og glædes på jeres vegne 

Anmeld

6. juli 2012

sandramor

MortilElias2010 skriver:

Det er da bare fuldstændig fremragende dejligt!  Kan fornemme din lettelse igennem skærmen og glædes på jeres vegne 

Det er absolut fantastisk Og du fornemmer helt rigtigt!!!

Jeg er absolut super lettet og super glad på min datters vejne

Anmeld

6. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor er det dejligt at læse. Der er alt for mange indlæg af det modsatte herinde.

Det er simpelthen så skønt for din datter og fedt at du samarbejder så godt og ved hvornår du skal bakke ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.