Min seneste kage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.081 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

quity

Dette er så min seneste kage. Jeg faldt over en "how to" som jeg bare måtte afprøve. Det var fantastisk let og bestemt ikke sidste gang jeg laver en sådan kage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Muffin_girl

quity skriver:

Dette er så min seneste kage. Jeg faldt over en "how to" som jeg bare måtte afprøve. Det var fantastisk let og bestemt ikke sidste gang jeg laver en sådan kage.

Nej hvor er den flot

GODT KLARET !

Anmeld

6. juli 2012

B&J

wow den er godt nok super flot

Anmeld

7. juli 2012

Ansemusen

Rigtig flot og anderledes

Skærer man fondanten op i midten, før man lægger den på? Det må man jo næsten gøre...? Men utroligt at den kan holde formen, når den skal transporteres fra bord til kage med huller i midten

Anmeld

8. juli 2012

quity

Ansemusen skriver:

Rigtig flot og anderledes

Skærer man fondanten op i midten, før man lægger den på? Det må man jo næsten gøre...? Men utroligt at den kan holde formen, når den skal transporteres fra bord til kage med huller i midten

Mellem det hvide lag fondant og det lilla ligger man et stykke bagepapir. Når både det (i dette tilfælde)lilla og limegrønne er lagt på skære man forsigtigt igennem de to lag. Bagepapiret skulle gerne gøre at man ikke  skære igennem. Når flapperne er løftet op kan man forsigtigt hive bagepapiret ud.

Jeg kan jo lige ligge den "How to" ind som jeg brugte, da jeg skulle lave denne kage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.