Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anton har snart fødselsdag og moren synes, han skal ønske sig et bord og 2 stole, men der er jo masser af muligheder
SÅ - hvilket har I? Og er i glade for det?
Katja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TeamRocket skriver: Vi har fra bilka.dk og det er rigtig fint, og så kan man selv vælge stole farve så vi købte en grøn og en blå- så er der lidt farvespil der
Vi har fra bilka.dk og det er rigtig fint, og så kan man selv vælge stole farve så vi købte en grøn og en blå- så er der lidt farvespil der
Har lige været på bilka.dk og det er da super sødt
Er farverne meget klare i det? Han skal helst ikke have pastelfarver
Slet ingen andre der vil dele
K&S skriver: Har lige været på bilka.dk og det er da super sødt Er farverne meget klare i det? Han skal helst ikke have pastelfarver
K&S skriver: Slet ingen andre der vil dele
TeamRocket skriver: De har rigtig flotte kraftige farver både den grønne og den blå. Blev positivt overrasket- jeg er nemlig ikke så vild med limegrøn og 'sarte' farver. Jeg vil ha rigtig blå og rigtig grøn
De har rigtig flotte kraftige farver både den grønne og den blå. Blev positivt overrasket- jeg er nemlig ikke så vild med limegrøn og 'sarte' farver. Jeg vil ha rigtig blå og rigtig grøn
Lige præcis
Tauf skriver: Det er vores. Men det er et min onkel har fundet og så har han lakkert det. Vi er meget glad for det:-)
Det er vores. Men det er et min onkel har fundet og så har han lakkert det. Vi er meget glad for det:-)
Lækkert stort bord, jeg tror slet ikke, vi har plads til så stort et bord
DAs mor skriver: Ikeas mammut-serie ;-) Vi har også taburetterne i stuen ved sofabordet - de passer perfekt i højden
Ikeas mammut-serie ;-) Vi har også taburetterne i stuen ved sofabordet - de passer perfekt i højden
Jeg er helt vild med deres stole, men bordene er meget store - det har vi desværre ikke plads til men Anton har også en lille grøn skammel til stuen - han bruger den dog til at springe ud fra og ned på en madras
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128