Magne 14½ mdr. lille, men kvik...:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

marloutti

Ja, vores søn er ikke en af de største, men vi synes han er så kvik... Han har gået siden han var et år. Han siger hej, hov, mor, far og 'a det.... Han er så kærlig og giver spontane møzzer.  Han har også masser af temperament og kan få nogle ordentlige hysteriske anfald.... Han kan selv tage sin jakke af, hvis man lige hjælper med det ene ærme, og næsten også skoene. Jeg har gået alt for meget op i hans vægt, så nu skal der fokuseres på alt det positive! Så derfor havde jeg lige brug for at komme ud med det her.... I får et billede af vores søn, der nu vejer 8,8 kg, måler 74 cm og bruger str 20 i sko...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

MorDk

Hvor ER han bare kær ♥ Han lyder som en dejlig, kvik lille dreng...*S* HAm skal I være stolte af... men det ER I jo *S*

Anmeld

6. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hold op hvor dejligt!

Anmeld

6. juli 2012

marloutti

MorDk skriver:

Hvor ER han bare kær ♥ Han lyder som en dejlig, kvik lille dreng...*S* HAm skal I være stolte af... men det ER I jo *S*

Tusind tak, ja det er vi helt bestemt...

Anmeld

6. juli 2012

marloutti

Problembarnet skriver:

Hold op hvor dejligt!

Ja, synes jeg også...

Anmeld

6. juli 2012

Aprilmor11

marloutti skriver:

Ja, vores søn er ikke en af de største, men vi synes han er så kvik... Han har gået siden han var et år. Han siger hej, hov, mor, far og 'a det.... Han er så kærlig og giver spontane møzzer.  Han har også masser af temperament og kan få nogle ordentlige hysteriske anfald.... Han kan selv tage sin jakke af, hvis man lige hjælper med det ene ærme, og næsten også skoene. Jeg har gået alt for meget op i hans vægt, så nu skal der fokuseres på alt det positive! Så derfor havde jeg lige brug for at komme ud med det her.... I får et billede af vores søn, der nu vejer 8,8 kg, måler 74 cm og bruger str 20 i sko...

Det lyder som en kvik dreng. Sikke herlig. Det med størrelsen skal du ikke tænke på så længe han er kvik, spiser godt og trives Min søn blev 14 måneder igår og vejer 8,4 og måler 80,5 Så han er også en tynd dreng

Anmeld

6. juli 2012

marloutti

Aprilmor11 skriver:

Det lyder som en kvik dreng. Sikke herlig. Det med størrelsen skal du ikke tænke på så længe han er kvik, spiser godt og trives Min søn blev 14 måneder igår og vejer 8,4 og måler 80,5 Så han er også en tynd dreng

Tak. Nej, det har du jo ret i... Nå, så vejer de næsten det samme. Men din søn er bare noget længere... Men meget rart lige at høre...

Anmeld

6. juli 2012

Aprilmor11

marloutti skriver:

Tak. Nej, det har du jo ret i... Nå, så vejer de næsten det samme. Men din søn er bare noget længere... Men meget rart lige at høre...

Det er han ja Men de trives og har det godt, det er det vigtigste

Anmeld

6. juli 2012

ønskebørn74

marloutti skriver:

hvor er han bare skøn sødeste!!!

og bedre lille og vågen end stor og doven..

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

Hvor er han skøn

Min søn er heller ikke en af de største, men han trives godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.