Skal måske skilles?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Hold da fast... Jeg skal måske skilles.. Det er en længere historie som jeg ikke vil ud med endnu. Jeg havde bare brug for at sætte tanken på skrift uden at involvere familie og venner.

Efter to års ægteskab og et barn på 8 måneder.. Kan slet ikke samle tankerne lige nu..

Tak fordi du læste mit indlæg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Hold da fast... Jeg skal måske skilles.. Det er en længere historie som jeg ikke vil ud med endnu. Jeg havde bare brug for at sætte tanken på skrift uden at involvere familie og venner.

Efter to års ægteskab og et barn på 8 måneder.. Kan slet ikke samle tankerne lige nu..

det er altid trist når tingene ikke går som man regner med. Men hatten af for at du/ i vælger at tage affære og gøre det der er bedst for jer, fremfor at blive sammen for jeres barns skyld ( hvis det er det i vælger)

Anmeld

6. juli 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Anmeld

6. juli 2012

TeamRocket

Ville ikke gå uden at kommentere- men ved ikke hvad jeg skal sige.

Anmeld

6. juli 2012

Gittemor09

jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg ikke ville gå igen uden at give dit en

Anmeld

6. juli 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Anmeld

6. juli 2012

FruK

Det er ikke sjovt, uanset grunden. Det var jo ikke en del af planen, da man fik barn. Det hele ser nok sort ud lige nu og det er noget møg at skulle igennem. Men det ender med at lysne igen! 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for både svar og knus.
Det var bestemt ikke en del af planen og jeg tror aldrig livet bliver godt igen hvis vi når dertil. Det er kommet meget uventet. Kan slet ikke være i mig selv lige nu.
Vi skal have barnet puttet og så skal vi snakke. Kan ikke holde det ud, har lyst til bare at køre min vej

Anmeld

6. juli 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Tak for både svar og knus.
Det var bestemt ikke en del af planen og jeg tror aldrig livet bliver godt igen hvis vi når dertil. Det er kommet meget uventet. Kan slet ikke være i mig selv lige nu.
Vi skal have barnet puttet og så skal vi snakke. Kan ikke holde det ud, har lyst til bare at køre min vej

Gud hvor du har det skidt :/ følte mig lige i dit sted, puuh ha håber snakken ender mere positivt

Knus

Anmeld

6. juli 2012

MorDk

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.