Fra 3 til 2 værelses lejlighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Orkide86

Hej.

Jeg er alene med min datter og bor i en STOR 3 værelses lejlighed og den er MEGET dyr..

Jeg har siden jeg flyttede her ind fået forhøjet su+ su lån så det har sagtens ku hænge sammen.

Nu er jeg så optaget på sosu nord, og vil derfor komme på den mindste elevløn, så derfor er vi nød til at flytte, har tænkt meget over det,hvis ikke jeg kan finde en bilig 3 værelses, så vil jeg prøve finde en 2 værelses. lige for tiden sover natasja alligevel inde ved mig i hendes egen seng. og leger mest i stuen.

Så tror i ikke sagtens det ville kunne lade sig gøre? Ellers kan jeg vel få en fin sovesofa og så sove i stuen..

Hvad havde i gjort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mirjam123 skriver:

Hej.

Jeg er alene med min datter og bor i en STOR 3 værelses lejlighed og den er MEGET dyr..

Jeg har siden jeg flyttede her ind fået forhøjet su+ su lån så det har sagtens ku hænge sammen.

Nu er jeg så optaget på sosu nord, og vil derfor komme på den mindste elevløn, så derfor er vi nød til at flytte, har tænkt meget over det,hvis ikke jeg kan finde en bilig 3 værelses, så vil jeg prøve finde en 2 værelses. lige for tiden sover natasja alligevel inde ved mig i hendes egen seng. og leger mest i stuen.

Så tror i ikke sagtens det ville kunne lade sig gøre? Ellers kan jeg vel få en fin sovesofa og så sove i stuen..

Hvad havde i gjort? 

Når din datter ikke er ældre, ville det sagtens kunne gå at have en 2'er og så sove sammen i soveværelset.
Det er alligevel begrænset, hvor meget de bruger deres værelse i den alder og de næste år.
Måske kan du i stedet dele værelset i to, så hun kan få sit eget hjørne eller noget med et gardin, som kan trækkes for

Anmeld

6. juli 2012

come2

Mirjam123 skriver:

Hej.

Hvad havde i gjort? 

Sagtens.

Jeg er sikker på det vil fundere perfekt.

Anmeld

6. juli 2012

Orkide86

PT skriver:

Når din datter ikke er ældre, ville det sagtens kunne gå at have en 2'er og så sove sammen i soveværelset.
Det er alligevel begrænset, hvor meget de bruger deres værelse i den alder og de næste år.
Måske kan du i stedet dele værelset i to, så hun kan få sit eget hjørne eller noget med et gardin, som kan trækkes for

Ja det kunne jeg selvfølgelig..

Tak

Anmeld

6. juli 2012

Orkide86

come2 skriver:

Sagtens.

Jeg er sikker på det vil fundere perfekt.

Ja det tror jeg osse, min datter er jo glad bare mor er der  

Vi sidder nu i en 3 værelses på 112, vi har jo overhovedet ikke brug for så meget plads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.