Er ved at gå ud af mit gode skind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

De sidste to måneder har min dreng på 10 mdr vågnet hver 2. time eller mere i løbet af natten. Han bruger ikke sut, og det er kun brystet der kan trøste ham, og få ham til at sove.

Han vil ikke rigtig spise mad i løbet af dagen, og grød vil han SLET ikke have. Jeg prøver så meget forskelligt mad, men han gider ikke. Jeg ammer stadig, men ikke så meget, men føler jeg bliver nødt til at gøre det flere gange om dagen, fordi han ikke vil spise fast føde.

Jeg er træt, jeg får kortere og kortere lunte, jeg giver op, jeg bliver gal, jeg skælder ud, jeg kysser og krammer, for elsker jo den lille mand over alt i verden, men føler at min nemme dreng, er blevet møg hamrende besværlig. 

... suk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

De sidste to måneder har min dreng på 10 mdr vågnet hver 2. time eller mere i løbet af natten. Han bruger ikke sut, og det er kun brystet der kan trøste ham, og få ham til at sove.

Han vil ikke rigtig spise mad i løbet af dagen, og grød vil han SLET ikke have. Jeg prøver så meget forskelligt mad, men han gider ikke. Jeg ammer stadig, men ikke så meget, men føler jeg bliver nødt til at gøre det flere gange om dagen, fordi han ikke vil spise fast føde.

Jeg er træt, jeg får kortere og kortere lunte, jeg giver op, jeg bliver gal, jeg skælder ud, jeg kysser og krammer, for elsker jo den lille mand over alt i verden, men føler at min nemme dreng, er blevet møg hamrende besværlig. 

... suk!

Øv for dén Du får en krammer 

Det lyder da til at det er rigtigt surt og trælst hjemme hos jer lige nu Er der ingen i din omgangskreds der har børn, du kan søge råd hos?

Jeg har ikke ret meget råd at give dig, desværre, men prøv at kontakt en SP eller lign.

Har du prøvet at lave forskellige former for grød til ham, eller hvad med noget lækkert børne-snack, hjælper det heller ikke?

Jeg håber ihvertfald, at du får styr på det - det er slet ikke sjovt, når det ikke køre på skinner.

KNUS!

Anmeld

7. juli 2012

JustMe

Har du overvejet, om han har tænder på vej? Mange børn får nedsat appetit, søvnproblemer og øget suttebehov, når der er tandfrembrud. I så fald kan jeg om dagen klart anbefale lidt kold mad og evt. hvis han er plaget af smerter en panodil at sove på. Vi bruger ikke panodil særligt tit, men når hun får tænder, hænder det at hun indimellem skal smertelindres for at få en ordentlig nats søvn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.