lidt nyt fra os med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

lykkekevin

ja det går rigtig godt hervi har jo haft nogen svære mdr med det ser da ud til at gå den rigtig vej

vi er flyttet til åbenrå for 2 mdr siden og vi elsker det Kevin er kommet i vuggestue og har slet ikke tid til at sige rigtig forvel mere han nyder det..

Lykke kom i børnehave som 2 år 9 mdr og mor her har da været lidt bekymret med helt uden grund hun er mere end glad og har svært ved at vente men at komme afsted om morgen ...

kevin er i dag 1 år 9 mdr vejer 12,1 og 85,5 lang (lige været på syghus)

Lykke er i dag 2 år 11 mdr og vejer 12,5 og 97 lang

billeder vender lidt dumt men den vil ikke vende dem øvøv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

ih hvor ser de skønne ud...smukke børn

Elsker søskendebilleder, for så ved jeg at det ikke var en dum beslutning at blive gravid så kort tid efter jeg har født, for de ser da virkelig ud til at nyde hinandens selskab og det håber jeg også mine børn kommer til

Anmeld

6. juli 2012

lykkekevin

mor:) skriver:

ih hvor ser de skønne ud...smukke børn

Elsker søskendebilleder, for så ved jeg at det ikke var en dum beslutning at blive gravid så kort tid efter jeg har født, for de ser da virkelig ud til at nyde hinandens selskab og det håber jeg også mine børn kommer til

Mange tak

Ja de har så meget glæde a hinanden 

Hvor hurtig er du blevet gravid igen jeg blev 4 mdr efter 

Anmeld

6. juli 2012

lykkekevin skriver:

Mange tak

Ja de har så meget glæde a hinanden 

Hvor hurtig er du blevet gravid igen jeg blev 4 mdr efter 

efter 8 måneder. Fik du også mange meget overraskende ansigter da du skulle fortælle...hehe

Anmeld

6. juli 2012

lykkekevin

efter 8 måneder. Fik du også mange meget overraskende ansigter da du skulle fortælle...hehe

ja det gjor jeg men min krop har ikke taget det pænt at blive gravid så hurtig bag efter....

vil så også sige jeg krops messig aldrig ville gøre det så hurtig men ingen af min børn er planlagt men idag kan jeg ikke undvære dem

nu er jeg så også blevet alenemor og kan til tider være hårdt men 95% af tiden er det nu dejlig

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

Skønne, skønne unger

Anmeld

6. juli 2012

lykkekevin skriver:

ja det gjor jeg men min krop har ikke taget det pænt at blive gravid så hurtig bag efter....

vil så også sige jeg krops messig aldrig ville gøre det så hurtig men ingen af min børn er planlagt men idag kan jeg ikke undvære dem

nu er jeg så også blevet alenemor og kan til tider være hårdt men 95% af tiden er det nu dejlig

hmm...hvordan ikke taget det pænt? For stor vægtøgning?

Jeg nåede ikke at tabe alt det jeg ville inden min 2. graviditet... desværre....og har en del strækmærker, så jeg regner med at jeg har noget at kæmpe med når jeg har født.

Åh er ked af du er blevet alenemor. Jeg synes det er super hårdt allerede med et barn selvom min kærester hjælper meget til. Kan ærlig talt ikke forestille mig at klare den alene og slet ikke med to.

Så tager da hatten af for dig....for dine børn ser i hvert fald lykkelige ud. Så du må gøre et flot stykke arbejde som mor

Anmeld

9. juli 2012

lykkekevin

hmm...hvordan ikke taget det pænt? For stor vægtøgning?

Jeg nåede ikke at tabe alt det jeg ville inden min 2. graviditet... desværre....og har en del strækmærker, så jeg regner med at jeg har noget at kæmpe med når jeg har født.

Åh er ked af du er blevet alenemor. Jeg synes det er super hårdt allerede med et barn selvom min kærester hjælper meget til. Kan ærlig talt ikke forestille mig at klare den alene og slet ikke med to.

Så tager da hatten af for dig....for dine børn ser i hvert fald lykkelige ud. Så du må gøre et flot stykke arbejde som mor

Mange tak og undskyld det sene svar...

Da jeg blev gravid med den første vejet jeg lige omkring de 70 da jeg sluttet med nr to vejet jeg 125 plus han lå på nogen store blodåre så var tit blå om munden og hænder....

Og en meget svær bækkenløsning jeg stadig har mange problemer efter....

Vil ikke sige jeg heller vil være alenemor men til tider er det nemmer men også hårdt jeg har oplevet rigtig meget gemmen de sidst par år især mdr ratsager osv jeg er også ung mor er 22 og skal igang med vider udd her den 17 august...

Jeg har så også fundet en fyr som har støttet mig meget igennem den svære tid og en familie der har været der når jeg har været helt i bund men idag går det super er ved at have det ok igen ...

Man klare det når man er alenemor det skal man også selv om det koster rigtig mange kræfter og tåre

Anmeld

9. juli 2012

B&J

jamen hvor lyder bare det alt alt alt for dejligt alt det ser sker hjemme hos jer dejligt alt er gået såå godt..

og sikke nogle fantastiske billder af jeres børn de er bare møg hammer dejlige også nuttet da de kysser hinanden smukke børn i har

Anmeld

9. juli 2012

lykkekevin

B&J skriver:

jamen hvor lyder bare det alt alt alt for dejligt alt det ser sker hjemme hos jer dejligt alt er gået såå godt..

og sikke nogle fantastiske billder af jeres børn de er bare møg hammer dejlige også nuttet da de kysser hinanden smukke børn i har

Mange tak....Jeg er stadig selv med og tager en dg af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.