Fornemmelsen af at være gravid, meget tidligt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

Hvor sjovt Synes også jeg har lugtet lidt anderledes.. fornemmer i hvert fald der er noget anderledes.. det kan self også bare være fordi min prævention er væk (spiral) og jeg nu er eu naturel!;D

Jeg synes jeg lugtede lidt mere "syrligt" dernede... ikke dårligt eller noget... men ihvertfald bare anderledes. Mit udflåd var også anderledes... mere mælkeagtigt/cremet...og øget udflåd...  (sorry detaljerne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Anonym trådstarter

110811 skriver:

Krydser fingre endnu en gang!! Jeg vil teste i morgen tidlig og håber inderligt på en svag streg igen.

Også skal jeg på ferie, så må vi se om min mens kommer på ferien, ellers står den på test igen når jeg er hjemme..

Håber for dig

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg synes jeg lugtede lidt mere "syrligt" dernede... ikke dårligt eller noget... men ihvertfald bare anderledes. Mit udflåd var også anderledes... mere mælkeagtigt/cremet...og øget udflåd...  (sorry detaljerne)

Hehe.. ja samme her, men det plejer at være almindeligt sådan dagen før jeg får mense.. Men det er mine bryster der lider mest xD de er så anspændte! De er normalt ikke store, men nu når jeg tager min bh af så føles det som om de falder tungt! xD haha .. det er næsten ligesom dengang jeg havde mælk o_O og det virker jo åndsforladt med sådan et symptom - og så endda så tidligt.. og er sikker på det ikke er noget jeg bilder mig ind.
Bare det går væk igen, hvis jeg så altså ikke er gravid for det er da sært.

Anmeld

6. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

Er lige ano.. syns detaljerne er pinlige, men hvis nogen genkender mig gør det ikke så meget..

Jeg kan huske i min sidste graviditet - jeg havde en klar fornemmelse om at jeg var gravid - og det var uden vi prøvede, jeg var på pillen og jeg var ikke engang gået over tid endnu.
Og det var jeg.. fandt dog først ud af det 8 uger inde.

Nu prøver kæresten og jeg så at lave barn 2 på første omgang.
Inden vi startede tænkte jeg rigtig meget over det! Og blev helt bekymret over om jeg nu kunne tænke å andet når vi gik i gang - men det kan jeg rent faktisk. Også fordi vi snart skal have killing, så har jeg tankerne på den Og pb lidt i baghovedet. Vi har haft sex hver dag, faktisk..

Så begyndte jeg at tænke lidt (ork ja.. ) mine bryster er enormt spændte.. har været det i nogle dage. Og så har jeg noget tykt hvidt udflåd - ja undskylder de heftige detaljer.. Og.. ja.. ondt i maven (diarre-agtigt..) .. det hele som når jeg skal have mense.. men det skal først komme om en uge..

Jeg føler mig sgu gravid nu jeg tænker over det.. og i nat drømte jeg at jeg testede positiv... x)

Kunne i mærke graviditeten inden I testede positivt? Vidste i det bare? Det har jeg hørt nogen sige...

Første gang vidste jeg det totalt på forhånd. Havde det som du beskriver og desuden den der instinktive fornemmelse og kvalme døgnet rundt.

Anden gang vidste jeg det ikke på forhånd, men der mistede vi så også så jeg tror ikke at den hang rigtig fast.

Nu her tredie gang har jeg igen haft den der fornemmelse som jeg kendte fra sidst og ganske rigtigt er jeg gravid igen

Jeg tror mange har det sådan.

Håber at den er der for dig

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Første gang vidste jeg det totalt på forhånd. Havde det som du beskriver og desuden den der instinktive fornemmelse og kvalme døgnet rundt.

Anden gang vidste jeg det ikke på forhånd, men der mistede vi så også så jeg tror ikke at den hang rigtig fast.

Nu her tredie gang har jeg igen haft den der fornemmelse som jeg kendte fra sidst og ganske rigtigt er jeg gravid igen

Jeg tror mange har det sådan.

Håber at den er der for dig

Det er lidt sjovt man kan mærke det sådan Man skal ikke undervurdere kroppens resurcer! 

tak

Anmeld

6. juli 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Er lige ano.. syns detaljerne er pinlige, men hvis nogen genkender mig gør det ikke så meget..

Jeg kan huske i min sidste graviditet - jeg havde en klar fornemmelse om at jeg var gravid - og det var uden vi prøvede, jeg var på pillen og jeg var ikke engang gået over tid endnu.
Og det var jeg.. fandt dog først ud af det 8 uger inde.

Nu prøver kæresten og jeg så at lave barn 2 på første omgang.
Inden vi startede tænkte jeg rigtig meget over det! Og blev helt bekymret over om jeg nu kunne tænke å andet når vi gik i gang - men det kan jeg rent faktisk. Også fordi vi snart skal have killing, så har jeg tankerne på den Og pb lidt i baghovedet. Vi har haft sex hver dag, faktisk..

Så begyndte jeg at tænke lidt (ork ja.. ) mine bryster er enormt spændte.. har været det i nogle dage. Og så har jeg noget tykt hvidt udflåd - ja undskylder de heftige detaljer.. Og.. ja.. ondt i maven (diarre-agtigt..) .. det hele som når jeg skal have mense.. men det skal først komme om en uge..

Jeg føler mig sgu gravid nu jeg tænker over det.. og i nat drømte jeg at jeg testede positiv... x)

Kunne i mærke graviditeten inden I testede positivt? Vidste i det bare? Det har jeg hørt nogen sige...

Jeg havde det også på fornemmelsen begge gange .. Ved ikke hvorfor faktisk 

Anmeld

6. juli 2012

Lise

2. gang fik jeg et øjebliks graviditetskvalme i uge 3+2 - altså næsten en uge før testdag. Jeg vidste hvornår jeg havde ægløsning, og det tog vi action på, og så en uge efter, mens jeg var på arbejde, ramtes jeg pludselig af en kvalme jeg ellers kun kender fra graviditet. Jeg er ikke typen der får kvalme hvis jeg ikke er gravid eller har tømmermænd... Men da det var så tidligt troede jeg ikke på det, men fem dage efter stod jeg med en ekstra svag streg på testen. Og det var ikke nogen kæmpe overraskelse.

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

Lise skriver:

2. gang fik jeg et øjebliks graviditetskvalme i uge 3+2 - altså næsten en uge før testdag. Jeg vidste hvornår jeg havde ægløsning, og det tog vi action på, og så en uge efter, mens jeg var på arbejde, ramtes jeg pludselig af en kvalme jeg ellers kun kender fra graviditet. Jeg er ikke typen der får kvalme hvis jeg ikke er gravid eller har tømmermænd... Men da det var så tidligt troede jeg ikke på det, men fem dage efter stod jeg med en ekstra svag streg på testen. Og det var ikke nogen kæmpe overraskelse.

Hehe det er skægt det viser sig så hurtigt. Tænk at kroppen er så hurtig til at reagere på noget så småt. 
Gad godt vide om jeg mon får kvalme. Jeg får det ellers aldrig, men i min sidste graviditet kastede jeg op i løbet af nogle dage, specielt når jeg kørte tog (det gjorde jeg meget dengang..)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.