Anonym skriver:
Er lige ano.. syns detaljerne er pinlige, men hvis nogen genkender mig gør det ikke så meget..
Jeg kan huske i min sidste graviditet - jeg havde en klar fornemmelse om at jeg var gravid - og det var uden vi prøvede, jeg var på pillen og jeg var ikke engang gået over tid endnu.
Og det var jeg.. fandt dog først ud af det 8 uger inde.
Nu prøver kæresten og jeg så at lave barn 2
på første omgang.
Inden vi startede tænkte jeg rigtig meget over det! Og blev helt bekymret over om jeg nu kunne tænke å andet når vi gik i gang - men det kan jeg rent faktisk. Også fordi vi snart skal have killing, så har jeg tankerne på den
Og pb lidt i baghovedet. Vi har haft sex hver dag, faktisk..
Så begyndte jeg at tænke lidt (ork ja..
) mine bryster er enormt spændte.. har været det i nogle dage. Og så har jeg noget tykt hvidt udflåd - ja undskylder de heftige detaljer.. Og.. ja.. ondt i maven (diarre-agtigt..) .. det hele som når jeg skal have mense.. men det skal først komme om en uge..
Jeg føler mig sgu gravid nu jeg tænker over det.. og i nat drømte jeg at jeg testede positiv... x)
Kunne i mærke graviditeten inden I testede positivt? Vidste i det bare? Det har jeg hørt nogen sige...

Første gang vidste jeg det totalt på forhånd. Havde det som du beskriver og desuden den der instinktive fornemmelse og kvalme døgnet rundt.
Anden gang vidste jeg det ikke på forhånd, men der mistede vi så også så jeg tror ikke at den hang rigtig fast.
Nu her tredie gang har jeg igen haft den der fornemmelse som jeg kendte fra sidst og ganske rigtigt er jeg gravid igen 
Jeg tror mange har det sådan.
Håber at den er der for dig 
Anmeld