Er det fjollet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

Anonym trådstarter

Er det fjollet at jeg har fået tid hos lægen?, min søn på 10 mdr har haft forstoppelse/meget hård mave i 3 uger nu, og har givet lactulose, men det virker ikke nu - så er det "fjollet" at tage til lægen uden at ha prøvet svesker, kiwi osv først?

Men jeg synes det er hååååårdt at være vågen 3 timer i træk om natten, med en grædende dreng, der ikke kan finde ro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

serinasmor

ehh ... NEJ ... det er jo også synd for drengen ... 

det er kun godt at du gør noget ved det !  

og hvis lægen ikke kan se det - ville jeg nok skifte læge !

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

ehh ... NEJ ... det er jo også synd for drengen ... 

det er kun godt at du gør noget ved det !  

og hvis lægen ikke kan se det - ville jeg nok skifte læge !

Det var min læge der selv bad mig om at komme op med min dreng Og fik en tid samme dag

Men føler bare jeg ikke selv har forsøgt nok selv, inden jeg "gir op" og tager til lægen

Anmeld

6. juli 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Det var min læge der selv bad mig om at komme op med min dreng Og fik en tid samme dag

Men føler bare jeg ikke selv har forsøgt nok selv, inden jeg "gir op" og tager til lægen

hvis lactulose ikke virker - så tvivler jeg helt ærligt på at svesker eller kiwi vil gøre det ..... 

Håber lægen har en fantastisk idé 

Anmeld

6. juli 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hvis lactulose ikke virker - så tvivler jeg helt ærligt på at svesker eller kiwi vil gøre det ..... 

Håber lægen har en fantastisk idé 

Tak! Håber jeg også

Anmeld

6. juli 2012

kekp

Anonym skriver:

Er det fjollet at jeg har fået tid hos lægen?, min søn på 10 mdr har haft forstoppelse/meget hård mave i 3 uger nu, og har givet lactulose, men det virker ikke nu - så er det "fjollet" at tage til lægen uden at ha prøvet svesker, kiwi osv først?

Men jeg synes det er hååååårdt at være vågen 3 timer i træk om natten, med en grædende dreng, der ikke kan finde ro.

Nej det er slet ikke fjollet. Håber at lægen har en god løsning. 

Ellers har vi stor stor glæde af movicol

Anmeld

6. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Nej det er ikke fjollet. 

Anmeld

6. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jamen, hvis lægen på din søns vegne vurderer, at du ikke kan/skal prøve mere selv, er der vel ikke noget at være i tvivl om? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.