Min søn startede i bh i mandags, pga af alder skulle han først være startet til august, men af praktisk årsager blev det nu.
Jeg tror det har været sværest for mig. Jeg har været bekymret for at han ville savne sin søde dp mor, de andre børn, hunden i dp mm. Alle de ting han har elsket hver dag..
Nu bliver han først 3 i midten af august, så jeg synes jo han er lille og at de andre børn i bh er store. Desuden er der jo forskel på at være en voksen og fire børn i dp, og 2 voksne og 21 børn i bh..
Men han synes det er vildt sjovt, og vi er heldige at det er ferietid, så der kun er 8-10 børn på stuen det meste af måneden. Legepladsen er bare større og sjovere, og alt legetøjet er beregnet på større børn, så der er perler og andre småting som han virkelig morer sig med. Og jeg vil virkelig rose pædagogerne og sige at de er virkelig gode til at være nærværende og de gør alle mine fordomme til skamme.
Alt i alt har han været der alene nogle timer hver dag siden tirsdag, og han vil ikke hjem når vi henter ham og han har ikke været ked af det en eneste gang endnu 
Anmeld