Så fik vi en plads til bassen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

An&Jo

Som en opdatering på denne tråd

https://www.baby.dk/debat/182091pi1/boernerelateret /foelte-mig-vildt-besvaerlig--.aspx

Vil jeg da lige sige, at det endte med at der faktisk VAR en vuggestueplads ledig fra den 1 august, og derfor starter Johannes nu i vuggestue/puljeordning..

Hun blev ved med at spørge ind til om jeg virkelig var sikker på at jeg havde brug for de lange åbningstider, og det har jeg jo, så derfor måtte hun jo sende ham derop..

Tusind tak for alle jeres svar i den anden tråd, jeg har læst dem, men da jeg hovedsagligt har siddet online over telefonen siden igår ved 17 tiden, var det ikke helt nemt at få svaret jer alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

Som en opdatering på denne tråd

https://www.baby.dk/debat/182091pi1/boernerelateret /foelte-mig-vildt-besvaerlig--.aspx

Vil jeg da lige sige, at det endte med at der faktisk VAR en vuggestueplads ledig fra den 1 august, og derfor starter Johannes nu i vuggestue/puljeordning..

Hun blev ved med at spørge ind til om jeg virkelig var sikker på at jeg havde brug for de lange åbningstider, og det har jeg jo, så derfor måtte hun jo sende ham derop..

Tusind tak for alle jeres svar i den anden tråd, jeg har læst dem, men da jeg hovedsagligt har siddet online over telefonen siden igår ved 17 tiden, var det ikke helt nemt at få svaret jer alle..

ejj hvor er det FEEEDT - se så fik du alligevel nået godt ud af det, frem for at ikke sige dine behov

Anmeld

6. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor fint!!

Anmeld

6. juli 2012

An&Jo

Storms-Mor skriver:

ejj hvor er det FEEEDT - se så fik du alligevel nået godt ud af det, frem for at ikke sige dine behov

ja det er meget fedt når man er vedholdende i sine behov..

Det bliver godt, nu skal bassen bare ligges til lur, og så skal jeg have ringet op til dem angående et lille besøg inden bassen tager på ferie ved sin far..

Anmeld

6. juli 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Hvor fint!!

det er så godt..

Anmeld

6. juli 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

ja det er meget fedt når man er vedholdende i sine behov..

Det bliver godt, nu skal bassen bare ligges til lur, og så skal jeg have ringet op til dem angående et lille besøg inden bassen tager på ferie ved sin far..

ihh hvor er jeg bare glaaad på jeres vegne .. det blir sååå fedt !!

Anmeld

6. juli 2012

An&Jo

Storms-Mor skriver:

ihh hvor er jeg bare glaaad på jeres vegne .. det blir sååå fedt !!

jeg synes os det er ret fantastisk at han endte med at få en vuggestueplads..
Det var jo det vi allerhelst ville have..

Anmeld

6. juli 2012

serinasmor

Ej hvor dejligt  

er du så heldig at den er integreret også .. altså at han kan komme i børnehave samme sted ?? 

Anmeld

6. juli 2012

Moar2011

An&Jo skriver:

jeg synes os det er ret fantastisk at han endte med at få en vuggestueplads..
Det var jo det vi allerhelst ville have..

lige præcis !! ..
så det endte jo godt ved at være lidt "besværlig" som du selv mente du var

Anmeld

6. juli 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

Ej hvor dejligt  

er du så heldig at den er integreret også .. altså at han kan komme i børnehave samme sted ?? 

nej desværre, den eneste integrerede der er heroppe, er privat, og der er først plads fra april næste år, så der er det jo lidt sent..

men vi sætter ham nok i børnehave derude, fremfor den der er i vores egen by, da folk ikke ligefrem taler godt om den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.