Hej alle herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2012

camillahej

Jeg følger jer stadigvæk da det er svært at lade hver det er så ufattelig hårdt alt i går igennem! I skal vide jeg håber alt for jer i fortjener mer end nogen anden at få en lille bebs ! Jeg  Fingre og ønsker jer en god sommer! Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

tarkoflen

Hej Camilla

Hvor er det dejligt at se, at det er lykkedes helt naturligt til trods for alt hvad l har været igennem

Det varmer at der er nogen derude, som man slet ikke kender, der tænker på en

Stort og stort tillykke med jeres mirakkel

Anmeld

6. juli 2012

Camillos

camillahej skriver:

Jeg følger jer stadigvæk da det er svært at lade hver det er så ufattelig hårdt alt i går igennem! I skal vide jeg håber alt for jer i fortjener mer end nogen anden at få en lille bebs ! Jeg  Fingre og ønsker jer en god sommer! Knus herfra

Anmeld

6. juli 2012

lillemusen10

Hvor er du sød! Dejligt med gode tanker. Det er det der gør at jeg elsker det her forum! God sommer til dig!

Anmeld

6. juli 2012

camillahej

tarkoflen skriver:

Hej Camilla

Hvor er det dejligt at se, at det er lykkedes helt naturligt til trods for alt hvad l har været igennem

Det varmer at der er nogen derude, som man slet ikke kender, der tænker på en

Stort og stort tillykke med jeres mirakkel

Ja ved bare det er så pisse hårdt man er tit ved at give op?! Det pisse hårdt alle ens venner og veninder er igang med nr 2 baby og man ikke selv kan. Det skal nok lykkeds er jeg sikker på ;-)

Anmeld

6. juli 2012

camillahej

lillemusen10 skriver:

Hvor er du sød! Dejligt med gode tanker. Det er det der gør at jeg elsker det her forum! God sommer til dig!

Tak jammen man kan altid bruge opbakning :-) 

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.