date i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

wamse

B&J skriver:

hihihihhihihihi så var det med at holde tungen inde

for de smager så godt

Det gør de nemlig

Jeg har forresten date nr 2 i aften med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

B&J

wamse skriver:

Det gør de nemlig

Jeg har forresten date nr 2 i aften med ham

UHHHHHH hvor lyder det bare super spænde håber den kommer til at gå indst lige så godt som igår

Anmeld

7. juli 2012

wamse

B&J skriver:

UHHHHHH hvor lyder det bare super spænde håber den kommer til at gå indst lige så godt som igår

Det håber jeg også

Anmeld

7. juli 2012

Leneur

Super dejligt at høre at det bare gik så godt med daten og at der så allerede er en nr. 2 date her dagen efter er da bare endnu mere fantastisk. Er så glad på dine vegne. Knus

Anmeld

8. juli 2012

wamse

Leneur skriver:

Super dejligt at høre at det bare gik så godt med daten og at der så allerede er en nr. 2 date her dagen efter er da bare endnu mere fantastisk. Er så glad på dine vegne. Knus

Tak skal du have søde

Anmeld

9. juli 2012

Leneur

wamse skriver:

Tak skal du have søde

Hvorfor gik det med nr. 2 date? Er jo så nysgerrig...

Anmeld

9. juli 2012

wamse

Leneur skriver:

Hvorfor gik det med nr. 2 date? Er jo så nysgerrig...

Det gik sådan set okay, men der er lige et par ting, som gør at jeg er i tvivl

Så skal mødes ham i weekenden igen, og hvis jeg stadig har tvivlen, så går jeg ikke videre med ham.

Anmeld

9. juli 2012

Leneur

wamse skriver:

Det gik sådan set okay, men der er lige et par ting, som gør at jeg er i tvivl

Så skal mødes ham i weekenden igen, og hvis jeg stadig har tvivlen, så går jeg ikke videre med ham.

Hvad er du kommet i tvivl om? Og øv troede lige at jeg skulle glædes over at i det mindste en af os var blevet sommerforelsket.

Anmeld

9. juli 2012

wamse

Leneur skriver:

Hvad er du kommet i tvivl om? Og øv troede lige at jeg skulle glædes over at i det mindste en af os var blevet sommerforelsket.

jamen det var bare den ringeste knald, jeg nogensinde har haft, og det skræmmer mig sgu lidt. Det betyder bare noget for mig,, at det fungerer på det område.
Han kan selvfølgelig have været nervøs, genert eller i den stil, men puha der er plads til forbedringer

Anmeld

9. juli 2012

Leneur

wamse skriver:

jamen det var bare den ringeste knald, jeg nogensinde har haft, og det skræmmer mig sgu lidt. Det betyder bare noget for mig,, at det fungerer på det område.
Han kan selvfølgelig have været nervøs, genert eller i den stil, men puha der er plads til forbedringer

Nå for filan. Ja det skal sgu' fungere ellers gider man jo ikke og så er det også dømt ude på forhånd for mit vedkommende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.